יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הותר לפרסום: מת מפצעיו אחד השוטרים שנפצע הבוקר בפיגוע הירי ליד חברון

בפיגוע הירי שאירע הבוקר בצומת אל-פאוור בהר חברון, נהרג שוטר אחד ונפצעו שלושה נוספים. מתחקיר בשטח עולה כי כוחות ההצלה הוזעקו לנקודה לא מדויקת דבר שהקשה על איתור הרכב הפגוע ועל הצלת הפצועים. צה"ל ממשיך בסריקות אחר היורים

יוסי בלוך, ב' בתמוז תש"ע - 14/06/2010 12:00
הותר לפרסום: בפיגוע הירי שאירע הבוקר ליד צומת אל-פאוור בהר חברון, נהרג שוטר. שלושה שוטרים נוספים נפצעו. מפכ"ל המשטרה הגיע למקום הפיגוע. שמו של ההרוג טרם הותר לפרסום.

בתחילה, הובהל השוטר במסוק לבית החולים הדסה בירושלים, כשהוא פגוע בחזהו ובמצב אנוש. במשך כשעתיים נאבקו הרופאים על חייו אולם למרבה הצער ללא הצלחה, וכאמור, השוטר מת מפצעיו בבית החולים.

במצבו של חברו שנפצע קשה ואושפז גם הוא בהדסה, חל שיפור והוא מוגדר כעת בינוני. שני שוטרים נוספים מאושפזים במצב קל.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן, הגיע למקום הפיגוע ותודרך על ידי אנשי המשטרה. כהן עדכן את השר לביטחון פנים אהרונוביץ', השוהה בחו"ל בפרטי האירוע הקשה.

מאוחר יותר סיפר נהג ניידת המשטרה שנפגעה, כי במהלך נסיעתו שמע צעקות מחבריו שישבו בכיסא האחורי של הניידת ותוך כדי כך שמע צרור יריות שפגע בצידה השמאלי של הניידת. הנהג סיפר כי כמה קליעים ריחפו מעל ראשו וקליע נוסף פגע לבסוף בכתפו.

למרות הפציעה המשיך הנהג בנסיעה עד מפקדת החטיבה המרחבית צה"ל בהר מנוח, שם קיבלו הפצועים טיפול ראשוני ומשם פונו מאוחר יותר לבתי החולים.
מתחקיר ראשוני בשטח עולה כי המיקום אליו הוזעקו כוחות הביטחון היה לא מדויק, דבר שהקשה על כוחות הביטחון לאתר את נקודת האירוע ובכך הוחמץ זמן יקר של טיפול בפצועים ושל לכידת מבצעי הפיגוע.

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר היורים ומחסומים הוקמו בכל הכיבישם באזור בניסיון לאתר את היורים. גם בשעה זו עדיין טרם הוברר באלו נסיבות נורו השוטרים - האם נורו מרכב חולף בעיקול הדרך או ממארב בצד הכביש.