יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ביקור פתע של סגן שר הבריאות בבית החולים "סורוקה"

הפתעה ב"סורוקה": בלי הודעה מראש, הגיע ב-2 בלילה סגן שר הבריאות לסיור. הצוות היה בהלם

דוד כץ י"ז בסיון תשס"ט - 09/06/2009 07:25
סגן שר הבריאות, ח"כ הרב יעקב ליצמן, אינו מפסיק להפתיע בתפקידו החדש, והוא כבר החל בפעולות שנועדו לזעזע את מערכת הבריאות מתרדמתה.
 
ל"אתרוג" נודע, כי הלילה, לאחר השעה 2, הגיע סגן השר הרב ליצמן, מלווה בקומץ קטן מעוזריו, לבית החולים "סורוקה" בבאר-שבע, במטרה לבדוק מקרוב את רמת השירות במקום ואת אורך התורים במחלקות השונות.

לאחר כמה דקות של הלם, בהם שוחח ליצמן עם הצוות הרפואי התורן, הוזעקו למקום בכירי בית החולים, בהם סמנכ"ל בית החולים. הצוות סייר בבית החולים, במחלקות, במכון הרנטגן ובאזור קבלת החולים. "לא באתי 'לתפוס' אף אחד" הבהיר ליצמן, "באתי לראות מקרוב את פעילותכם החשובה ועבודתכם הנאמנה, להבין על מצוקות הקיימות בבי"ח, של ההנהלה, העובדים, האחיות והציבור ואם יש מה לשפר או להוסיף", הסביר.
 
במהלך הסיור, פנו אליו מבקרים שהגיעו לקבל טיפול רפואי במקום, שיבחו את סגן השר על היוזמה ועודדו אותו בהמשך מאמציו לשיפור וחיזוק מערכת הבריאות בישראל. ליצמן שוחח עמם, התעניין בשלומם ואף רשם לפניו כמה פניות מיוחדות לטיפול בהמשך.
 
סגן השר הביע התרשמות חיובית ממצב השירות במקום והודה בחום למארחיו, "אני מתנצל על השעה המאוחרת", אמר ליצמן בחיוך מובן לצוות הרפואי, שבירכוהו על ביקורו המפתיע.
 
מדובר בביקור פתע ראשון בסדרה, שליצמן מתכוון להנהיג בהמשך. כזכור, הכריז סגן השר יעקב ליצמן עם כניסתו לתפקיד על כוונתו לערוך ביקורת פתע בבתי החולים, לצורך בדיקת מצב השירות הרפואי הניתן לציבור.
  1. 1. ליצמן
    גשייד 09/06/2009 08:12
    כמה שאין לא "אהבה" לליצמן, אני חושב שהוא עושה עבודה מצוין ונאמן, כה לחי