יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סיכום אירועי השבת - פרשת בהעלותך

ילד בן אחת עשרה טבע במהלך השבת, נתניהו אישש את הסיוע הסורי לטרור של חיזבאללה, סוריה תקפה את ארצות הברית על התמיכה המופלגת בישראל , מטייל ישראלי נהרג בסלובניה. היכנסו לסקירה על אירועי שבת בהעלותך

איתן פריד, ט"ז בסיון תש"ע - 29/05/2010 23:15

אסון בנתניה: ילד כבן אחת עשרה, שהגיע לרחוץ היום (שבת) בקטע חוף בלתי מוכרז בנתניה, נסחף למערבולת וטבע למוות. חברו, בן גילו, נמשה מן המים וחולץ ללא פגע. שני הילדים חולצו על ידי מתרחץ בים, שהזעיק את כוחות מד"א, וצוות החירום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו, בשעה שחברו של הילד, שככל הנראה נבהל מן הדרמה, נמלט. הטובע הינו הילד אברהם איילה, תושב העיר.


טילים לחיזבאללה מסוריה:
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מאשר את הדיווחים הבריטיים בדבר קיומו של מתקן טילים סודי של חיזבאללה על אדמת סוריה, בשיחה עם עמיתו האיטלקי סילביו ברלוסקוני אמר נתניהו כי "הסורים העבירו טילי סקאד לחיזבאללה, שנותרו על אדמת סוריה". לפני מספר חודשים חשפה ישראל העברת סקאדים מסוריה לידי חיזבאללה בלבנון.


נתניהו אמר את הדברים לראש ממשלת איטליה, בפגישה בין השניים בפאריז. נתניהו מצוי בימים אילו מחוץ לגבולות הארץ, ומחר צפוי להגיע לקנדה, משם יעבור לוושינגטון, לפגישה מוזמנת עם הנשיא האמריקני ברק אובמה.


התקוממות סורית:
נשיא סוריה, בשאר אסאד, התייחס לאישומים בדבר תמיכה צבאית בטרור של חיזבאללה נגד ישראל, ובראיון לרשת PBS  האמריקנית, אמר בשבת, כי מדובר בבדיה. "זה סיפור יפה מאוד, אמר הנשיא, אך "הכל שמועות, ואם יש למישהו ראייה אחרת, לא צריך לבזבז זמן", תראו לי "הוכחות מודיעיניות, הביאו לי תמונות" אמר אסד.
הנשיא הסורי הוסיף עוד ואמר, כי ישראל משקיפה כל העת על הגבול בין לבנון לסוריה ולא ייתכן שאין בידה תצלומים של העברת נשק. "אם יש למישהו הוכחות – שיביא". לדברי אסאד, "חיזבאללה הוא ארגון חזק, וכולם יודעים שיש להם טילים, השלום הוא הפתרון לכל הבעיות, וישראל צריכה לדעת שהשלום לבדו הוא זה שמגן עליה - ולא תעמולה חסרת שחר".


פיגוע נוסף בהודו:
כ-150 בני אדם נהרגו בפיגוע שנערך ברכבת ליד נפאל שבהודו. להערכת המשטרה ההודית, המורדים המאואיסטים הם האחראים לפיגוע, שגרם להתנגשות בין רכבת נוסעים ורכבת משא. מאות בני אדם נוספים נפצעו בפיגוע.


הנעדר הישראלי בסלובניה נהרג:
לאחר שבועיים של היעדרות אישר היום משרד החוץ הישראלי כי הגופה שנמצאה בידי המשטרה המקומית בסלובניה הינה גופתו של המטייל הישראלי שנעדר זה שבועיים. הודעה נמסרה למשפחתו.
גופת המטייל, ישראלי כבן 27, נמצאה על ידי מסוק משטרתי רק שבועיים לאחר שנהרג, והיא תועבר בהקדם לישראל.