יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

קציר הדמים בכביש: 5 הרוגים ועשרות פצועים ליד כרמיאל

המשטרה חושדת נהג אוטובוס 'אגד' קו 361 שהתנגש אחר הצהרים במשאית סמיטריילר ניסה לעקוף את המשאית ופגע בה במהלך העקיפה. 5 אנשים נהרגו ו-20 נפצעו מתוכם 5 במצב קשה. נהג האוטובוס (25) תושב סג'ור בהלם. פראמדיק: "מראות קשים ביותר"

אהרן שיין וישראל אייזן, כ"ט באייר תש"ע - 13/05/2010 18:41
הגורם האנושי ממשיך לגבות מחיר דמים נורא. המשטרה חושדת כי המניע לתאונה הקשה בין אוטובוס 'אגד' למשאית סמיטריילר שאירעה לפנות ערב בצומת גילון ליד כרמיאל - הוא ניסיון של נהג האוטובוס (25) לעקוף את הסמיטריילר שעצרה בצד הדרך. בתאונה נהרגו חמישה בני אדם ונפצעו 40 נוספים, בין ההרוגים חסיד ברסלב תושב הגליל.

צוותים של מד"א וכיבוי אש שהגיעו למקום התאונה עמלו שעוטת ארוכות לחלץ ולפנות את הפצועים הרבים לבתי החולים רמב"ם בחיפה, זיו בצפת, ובית החולים בנהריה – שם הוכרז על מצב חירום עקב מספר הנפגעים הרבים. מסוקים של חיל האוויר הוזנקו גם כן לזירה והם העבירו חלק מהפצועים קשה לבתי החולים. כוחות ההצלה הרבים התקשו להגיע לזירת התאונה בעקבות עומסי התנועה הכבדים ששררו במקום, למרות הניסיונות, המשטרה התקשתה לפנות את צירי התנועה.
 [צלם]

מחקירת המשטרה עולה כי אוטובוס 'אגד' בקו 361 ממרכזית המפרץ בחיפה, שהיה בדרכו לצפת התנגש בצידו במשאית סמיטריילר בין גילון לצומת אחיהוד ליד כרמיאל. המשאית חנתה בצד הדרך בעקבות תאונה קטנה שהייתה מעורבת בה קודם לכן - נהג המשאית עצר מתוך רצון למסור פרטים לבעל הרכב. האוטובוס שבא מאחור ניסה לעקוף את המשאית ומסיבה בלתי ברורה התנגש בצידו במשאית - כתוצאה מכך נפגעו עשרות מנוסעי האוטובוס.
הפראמדיק עמוס דדון שהגיע למקום התאונה סיפר בתקשורת, כי "המראה היה קשה מאוד. אנשים וחפצים נזרקו מהאוטובוס ושכבו פצועים. אחרים נלכדו באוטובוס והחובשים יחד עם עוברי אורח נכנסו וחילצו אותם עד שהגיעו כוחות הכיבוי".

כתוצאה מהתאונה נסגרו לתנועה הדרכים המובילות לכרמיאל בכביש עכו-צפת ובאזור נוצרו עומסי תנועה כבדים.

בתאונה נוספת שאירעה היום ליד צומת שבי שומרון, נהרגו שני פלסטינים ונפצעו שלושה נוספים.