יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אחמדינג'אד: "לא סופרים את ישראל"

נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, זלזל היום ביכולותיה המבצעיות של ישראל ואמר כי איראן תמשיך בתוכנית הגרעינית שלה. וכך אמר: "אנחנו לא סופרים אותם. הם אפילו לא יכולים לטפל בעזה, אז הם רוצים להיכנס לעימות עם איראן?". ועוד: "הסנקציות של ארה"ב לא יעבדו, זמנן עבר"

ראובן שטיין, כ"א באייר תש"ע - 05/05/2010 17:14
נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, זלזל היום (ד') ביכולותיה המבצעיות של ישראל ואמר כי איראן תמשיך בתוכנית הגרעינית שלה.

מבחינת איראן, כך לטענתו, ישראל לא מהווה איום ביטחוני למדינה. לדבריו של הנשיא המתלהם, "ישראל לא מהווה פקטור בדוקטרינת ההגנה שלנו. אנחנו אפילו לא סופרים אותם. הם אפילו לא יכולים לטפל בעזה, אז הם רוצים להיכנס לעימות עם איראן? איראן בהחלט תמשיך בדרכה. אל תטילו ספק בכך שנמשיך בדרכנו".

אחמדינג'אד שוהה בניו יורק לרגל הוועידה לאי הפצת נשק גרעיני שנערכת במטה האו"ם בעיר. בהתייחסו לסבב הנוסף של סנקציות, אותו מקדם אובמה, אמר כי "זאת לא בעיה. כל צעד שהוא ינקוט בו יזכה לתגובה פרופורציונאלית מצד איראן. אנו נפעל באותה הדרך שפעלנו עד עתה נגד פעולות עוינות. אל תדאגו לנו, אנחנו יודעים איך להגן על עצמנו".

הסנקציות של ארה"ב, כך הצהיר נשיא איראן, לא יעבדו: "זה לא משהו שיעבוד. זמנן עבר. הטלת סנקציות הן בניגוד לאמנת אי-הפצת נשק גרעיני".

עוד אמר כי הטקטיקה שנוקטת ארה"ב נגד הטרור אינה נכונה. "זוהי השנה העשירית מאז כניסת ארצות הברית לאפגניסטן. האם הטרור צומצם או התרחב? אחרי 10 שנים באפגניסטן, ארצות הברית הכריזה שמחבלי הטליבאן השתילו פצצה בטיימס סקוור. האם זה לא הוכחה חותכת לכישלון המלחמה האמריקאית נגד הטרור? זה די ברור שהתהליך שגוי".