יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

שולה זקן קיבלה מאות אלפי שקלים

משטרת ישראל חשפה הבוקר את החשדות המיוחסים לשולה זקן בפרשת 'הולילנד'. זקן קיבלה שוחד מבעלי הקרקע ופרויקט 'הולילנד' בסכומים שהגיעו למאות אלפי שקלים, בנוסף לשוחד שקיבלה עבור אהוד אולמרט בסכומים שהגיעו למעל מיליון שקלים

ראובן שטיין, י"ח באייר תש"ע - 02/05/2010 17:43
משטרת ישראל חשפה הבוקר (א') את החשדות המיוחסים לשולה זקן בפרשת 'הולילנד'. זקן קיבלה שוחד מבעלי הקרקע ופרויקט 'הולילנד' בסכומים שהגיעו למאות אלפי שקלים. עוד נטען, כי זקן קיבלה עבור אהוד אולמרט שוחד בסכומים שהגיעו למעל מיליון שקלים.

שולה זקן נעצרה בשבוע שעבר עם נחיתתה בנתב"ג ונחקרה במשך מספר שעות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה.

כאמור, היא חשודה, בין היתר, בלקיחת שוחד ובתיווך בין נותני שוחד למקבליו בפרשת הולילנד. בנוסף, חשודה זקן גם בקשירת קשר לביצוע מעשה פשע ובשיבוש מהלכי החקירה.

בחיפוש שערכה המשטרה בביתה של זקן, לפני כשבוע, נמצאו צ'קים עצמיים בחתימת הסבה של זקן ועוד מסמכים שיש בהם כדי לקשור אותה לפרשה. זקן אומנם שוחררה למעצר בית לעשרה ימים, אך נאסר עליה לצאת מהארץ וליצור מגע עם המעורבים בחקירה במהלך תקופה זו.

אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט, אמר: "כבר שלושה שבועות שהמשטרה מייצרת פעם אחר פעם כותרות גדולות על גבו של אולמרט, אבל עד כה לא התפנתה לשאול אותו אפילו שאלה אחת. כנראה שליצור כותרות מנופחות ולפגוע בשמו של אדם זה קל יותר".