יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מאבטחים הורידו את ח"כ טיבי בכוח מהבמה

ח"כ אחמד טיבי נאם היום במליאת הכנסת, בדיון על הסרת חסינותם של חברי הכנסת הערבים שנסעו ללוב, והורד בכוח מבימת הנואמים על ידי הסדרנים

ראובן שטיין, י"ד באייר תש"ע - 28/04/2010 15:58
ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) נאם היום (ד') במליאת הכנסת בדיון אודות הסרת חסינותם של חברי הכנסת הערבים שנסעו ללוב ונפגשו עם מועמר קדאפי, והורד בכוח מבימת הנואמים.

סגן יו"ר הכנסת, כרמל שאמה, ביקש ממנו לסיים את דבריו לאחר שהתפתח ביניהם ויכוח על הסלקציה שנערכת במדינת ישראל ומפלה לרעה את הערבים. לדברי טיבי, נמל התעופה היחיד בעולם שערבים עוברים סלקציה הינו במדינת ישראל. שאמה אמר בתגובה, כי אפשר להבין למה עושים את זה, וכי אין עדיין יהודים שפוצצו מטוס.

לאחר שטיבי צעק כי ערבים לא רצחו ראש ממשלה, ושאמה ענה, כי ראש הממשלה מאובטח גם מפני יהודים, ביקש מטיבי לסיים את נאומו ולרדת מהבמה. טיבי סירב בתוקף ואמר "תורידו אותי בכוח". מיד הגיעו סדרנים, לבקשתו של סגן יו"ר הכנסת, והורידו אותו בכוח, כאשר טיבי מנסה להיאחז בעמדת הנואמים, ללא הצלחה.

"אני ער לעובדה כי קשה לעיתים לשמוע את דבריי או את דעותיי אך חובה על מי שמתיימר לטעון שהוא דוגל בדמוקרטיה לגלות יכולת הקשבה לאחר כי הרי דמוקרטיה היא זכותי לומר את דעתי גם אם היא שונה. צר לי שהבחירות בליכוד ותסמונת הפייגלינים העבירה את ח"כ שאמה על דעתו. על יו"ר הכנסת לתת את דעתו על ההתנהלות הזו", אמר טיבי בתגובה לכך.