יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חוצפה- החשוד נשאל: "האם נתת למרן הגר"ע יוסף מיליון ש"ח כשוחד?"

חקירת פרשת הולילנד הולכת ונעשית מוזרה יותר ויותר. מדי יום מופרכים בחלל האוויר שמות אנשים שכביכול מעורבים בעסקי השוחד. אולם עתה הגדילו חוקרי המשטרה לעשות ושאלו חשוד "האם נתת למרן הגר"ע יוסף שוחד של מיליון ש"ח?"

אהרן שיין, י"ב באייר תש"ע - 26/04/2010 12:43
מפרשיה מוצקה לרסיסי חשדות מופרכים. חקירת "פרשת הולילנד" שהחלה בקול רעש גדול ועם עדויות מוצקות, מתחילה עתה להיראות כמו מערבולת של רסיסי מידע מפוזרים, כשבתווך מנסים חוקרי המשטרה לירות לכל הכיוונים כדי להשיג מידע שיפליל את אחד המעורבים "הכבדים" ויצדיק את הרעש התקשורתי שחוללה המשטרה.

הבוקר הגיעה הסאגה לשיאים אבסורדיים כפי שסיפר פרקליטו של מאיר רבין, יהודי שומר תורה ומצוות העצור מזה מספר שבועות בחשד למעורבות בפרשה. הפרקליט סיפר כי רבין נשאל בחקירתו על אנשים שלהם על פי החשד העביר סכומי שוחד. בין השאר הוא נשאל האם העביר סכום של מיליון ש"ח למרן הגר"ע יוסף שליט"א. קשה להתעלם מן העובדה שמידי כמה ימים נזרקים לחלל התקשורתי שמות שונים, כשמפעם לפעם הדבר נשמע מופרך יותר ויותר – אולם הפעם נראה כי המשטרה שברה את השיאים של עצמה.

עוד סיפר פרקליטו של רבין, עו"ד גיורא זילברשטיין, כי רבין נשאל בחקירתו האם העביר סכומי כסף לשר החוץ, אביגדור ליברמן, לשר לשעבר, דני נווה, ולח"כ רוחמה אברהם-בלילא.

שלושת האישים מיהרו להכחיש כל קשר לאירוע. מלשכת השר ליברמן נמסר, כי "מדובר בשטויות, והדברים אינם ראויים להתייחסות". חברת הכנסת רוחמה אברהם-בלילא אמרה בתגובה כי "מדובר בדברי הבל, בלע ולשון הרע שאינני מתכוונת לעבור עליהם לסדר היום. מעולם לא הכרתי ולא פגשתי את האיש המדובר. בכוונתי להורות לעורך דיני לבחון את כל הקשקוש הזה ולהגיש קובלנא פלילית בגין הוצאת לשון הרע נגד כל מי שיטען טענה מופרכת והזויה זו".

השר לשעבר דני נווה הכחיש גם הוא את הדברים ואמר כי "חבל שמופרחים לאוויר העולם באופן סתמי שמות, כמו שלי, שברור שרק דמיון פרוע יכול להזכירם בפרשה".

גם המשטרה דחתה את הדברים וטענה: "השמות שהוזכרו על ידי העו"ד לא הופיעו ולא הוזכרו בהודעות משטרת ישראל או בדיוני הארכת המעצר בבית המשפט. אנו מבקשים כי דברי העו"ד לא ייוחסו למשטרת ישראל, חוקריה או מי מטעמה", נמסר בהודעת המשטרה.