יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

המשטרה הסירה את המחסומים

עומסי תנועה כבדים נרשמו בשעות האחרונות בכביש 1, בדרך גהה ובכביש החוף בעקבות פעילות ערה של כוחות הביטחון. בשעה 16:00 החלה המשטרה להסיר את המחסומים וצפויה הקלה בתנועה. הסיבה: תרגיל ביטחוני המדמה אירועי טרור גדולים

אהרן שיין, א' באייר תש"ע - 15/04/2010 17:21
עומס כבד ופעילות ביטחונית: עומסי תנועה חריגים הורגשו היום בצירי תנועה מרכזיים ברחבי המדינה. כביש מספר 1 מירושלים עד שער הגיא היה חסום למשך שעה ארוכה. דרך גהה באזור בני ברק וקטעים מכביש החוף גם כן נחסמו לתנועה ויצרו עומסי תנועה כבדים במיוחד. סמוך לשעה 16:00 הוסרו החסימות  ובעקבות כך פקקי התנועה מתחילים להשתחרר.

נוסעים בכביש דיווחו על עומס כבד ופקק חריג בהיקפו של אלפי כלי רכב שתקועים בקטע הכביש שמהיציאה מירושלים עד למבשרת ציון. כוחות משטרה שהי במקום בדקו בנפרד כל רכב שחלף בכביש.

עדי ראייה סיפרו כי בכביש גהה באזור הכניסה לבני ברק נצפתה פעילות ערה של כוחות הביטחון, בין השאר עצרו אנשי כוחות הביטחון כל מונית שחלפ בכביש ובדקו את נוסעיה.

עוד נמסר, כי גם במרכז עפולה וחיפה נצפתה פעילות דומה של כוחות הביטחון ועומסי תנועה בעקבותיה.

הסיבה לפקקים הגדולים, תרגיל רחב היקף הגדול מסוגו שנעשה אי פעם. בתרגיל נוטלים חלק כל גופי כוחות הביטחון וההצלה, משטרת ישראל, מד"א וכיבוי אש. בתרגיל ששמו "מלאכי העליון" מדמים כוחות הביטחון תרחישים של אירועי טרור שונים. בין השאר, פיגועי תופת, חטיפת בני ערובה ופיגועי ירי בצירי תנועה ראשיים.

מהמשטרה נמסר, כי במהלך התרגיל תורגש פעילות ערה של כוחות הביטחון בכמה מקומות מרכזיים ויתכנו שיבושים בתנועה.