יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

בכיר חרדי נוסף נחקר ונעצר

לאחר שנעצר ביום האתמול בכיר חרדי בעיריית ירושלים לשעבר, נעצר היום בכיר נוסף לאחר שנחקר במשך שעות ארוכות. 'טוג' נוקט עמימות בכל הנוגע לבכירים חרדיים שאשמתם לא הוכחה על ידי בית המשפט. נמשיך לעקוב ולדווח על התפתחויות פרשיית 'הולילנד'

ראובן שטיין א' באייר תש"ע - 15/04/2010 12:36

אמש (ד') נעצר בכיר חרדי מוכר בעיריית ירושלים לשעבר, בחשד שקיבל שוחד בהיקף של מליוני שקלים. דבר לא הוכח, וטרם התבהרו פרטי החקירה. התקשורת השמאלנית בפרט והחילונית בכלל, ששו לדווח על הפרשייה ועטו לסיפור כאל טרף קל, אך ורק בשל היותו חרדי ובכיר בעיריית ירושלים לשעבר.

מערכת 'טוג' נמנעה מלדווח על העניין כל עוד לא יוכח באופן סופי את אישומו בחשדות המיוחסים לו, כדי להימנע מעשיית עוול שספק אם נוכל לתקן. בשעה שהחקירה תקבל תפנית נוספת, ובמקרה שבית המשפט ירשיע או יזכה את החשוד, נדווח בהרחבה.

הלילה נעצר בכיר חרדי נוסף בחשד למעורבות ב "פרשיית הולילנד".הוא שימש ומשמש בתפקידי מפתח בעיריית ירושלים.

במהלך שעות הבוקר נחקר הבכיר ולאחר מכן הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. טרם נודעו פרטים על תוכן החקירות ועדיין צפויים מעצרים של בכירים נוספים בימים הקרובים.

'טוג' ימשיך לעקוב ולדווח בצורה האובייקטיבית ביותר, תוך השתדלות לשמור על כבוד המגזר החרדי ולהימנע מלהשמיץ חשודים שלא הורשעו בבית המשפט.