יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

סנגורו של אולמרט לפרקליטות : תאמו עם אולמרט חקירה

סנגורו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, שיגר מכתב לפרקליטות בו הוא מבקש לעדכנו אם קיים צורך בחקירות נוספות של אולמרט: "מרשי יופיע לכל חקירה"

אהרן שיין, כ"ז בניסן תש"ע - 11/04/2010 18:48
ייחקר בקרוב? אין תגובה. הערפל שמרחף סביב "פרשת הולילנד" טרם נמוג, והעיסוק התקשורתי מתרכז בשאלת מעורבותו בפרשה של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. לעת עתה נתון העניין תחת צו איסור פרסום ואין על כך כל תגובה רשמית מטעם הפרקליטות. אולם, הבוקר שיגר פרקליטו של אולמרט מכתב לפרקליטות ובו הוא מבטיח כי אולמרט יתייצב לכל חקירה כפי שיתבקש.

במכתב ששיגר סנגורו של אולמרט, עו"ד אלי זהר, לפרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל, כותב עו"ד זהר: "כדי למנוע אי הבנה - אבקש להודיעך כי עם שובו מחו"ל, יגיע מר אולמרט לכל חקירה אם יתבקש לכך, כפי שעשה פעמים רבות, הן כראש ממשלה והן לאחר מכן. אעריך אם תמצא לנכון לתאם איתי את הגעתו של מר אולמרט לחקירה, כפי שהיה נהוג בעבר".

הסיבה למכתבו של זהר היא השמועות שמתרוצצות מפה לאוזן כאילו יש לאולמרט חלק בפרשה שמעורבים בה מקורביו - עד צוואר. בהקשר לכך כתב זהר: "בימים האחרונים שורבב שמו של מר אולמרט לחקירה המתנהלת על ידי משטרת ישראל, אשר אודותיה דווח בהרחבה בכלי התקשורת", כתב עו"ד זהר והוסיף: "מר אולמרט דוחה מכל וכל את ההאשמות המרומזות המיוחסות לפעילותו בעניינים שונים נשואי החקירה, שהודלפו לכלי התקשורת".

"דבר קיומה של החקירה נחשף על ידך בבית המשפט", ממשיך עו"ד זהר. "מאז, נפגשנו בבית המשפט פעם נוספת ולא נמסר לנו דבר וחצי דבר בקשר לצורך בחקירת מר אולמרט או הכוונה לעשות כן. נתבקשתי להודיעך כי על פי תכנון נסיעתו, עתיד מר אולמרט להגיע חזרה ארצה בסוף השבוע, לאחר שיסיים את עיסוקיו בחו"ל שנקבעו זמן רב מראש" הדגיש סנגורו של אולמרט.

המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של עו"ד מסר

המשטרה הגישה אחה"צ לבית משפט השלום בראשון-לציון בקשה להאריך בחמישה ימים נוספים את מעצרו של איש סודו של אולמרט, עו"ד אורי מסר, שהוא אחד החשודים המרכזיים ב"פרשת הולילנד". מסר נעצר בשבוע שעבר למשך שישה ימים בחשד לעבירות של תיווך לשוחד, ובקשת המשטרה להאריך את מעצרו התקבלה כבר פעם אחת ביום חמישי האחרון.

אולמרט עצמו התייחס לפרשיה שנקשרה בשמו בראיון לתקשורת אמר ראש הממשלה לשעבר: "בימים האחרונים ובחסות צו איסור פרסום מנסים לקשור את שמי לדברים ולמעשים שאין לי כל קשר אליהם, כפי שקרה בפרשיות קודמות בעבר, שגם בהן הופרכו חשדות וטענות קשות נגדי שלא היה להן בסיס. זה מה שקורה גם הפעם", טען אולמרט.

אולמרט הצהיר שמעולם לא לקח שוחד "כפי שטענתי כל העת, ועד היום הוכח כי זו הייתה אמת מוחלטת, לא קיבלתי שוחד מימיי. למרות שעורכי הדין שלי נמצאים בקשר שוטף עם הפרקליטות במסגרת ניהול המשפט ואף פגשו אותם בבית המשפט ביום חמישי האחרון, אף אחד לא טרח לפנות אליי או אליהם כדי להגיד שיש צורך לחקור אותי" אמר ראש הממשלה לשעבר.