יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

עונשי מאסר כבדים במיוחד לנאשמים בתאונת "פגע וברח"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר עונש כבד של 20 שנות מאסר על נהג בתאונת "פגע וברח" ו-5 שנים על הנוסע שישב לידו בשעת התאונה. הנהג היה בגילופין .בתאונה נדרסה למוות נוסעת וחברתה נפצעה קשה מאד.

אהרן שיין, ג' בניסן תש"ע - 18/03/2010 11:30
אור אדום לעברייני הכביש - עונשים כבדים במיוחד נגזרו היום בבית המשפט המחוזי בתל-אביב על שני נאשמים בתאונת פגע וברח שאירעה לפני כשנה וחצי בתל אביב.

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר הבוקר 20 שנות מאסר על שי סימון, שנהג ברכב שדרס, הרג ופצע שתי עוברות אורח תמימות - ונמלט. שותפו למעשה שישב לידו בשעת הנהיגה, שלום ימיני, יישלח ל-5 שנות מאסר.

בחודש אוקטובר 2008. חלפו שתי עוברות אורח גב' מיטל אהרונסון ז"ל וחברת גב' מלי יזדי בצומת הרחובות אבן גבירול - צייטלין בתל אביב. במקביל יצא ג'יפ מסוג טויוטה מכיוון נמל תל אביב כשהנהג בו בגילופין. בדרך נתקל הג'יפ המחסום משטרתי שביקש לערוך בדיקת אלכוהול לנהג, בעקבות כך, נמלט הנהג מהמקום ובמקומו התיישב סימון. סימון נמלט מהמחסום המשטרתי ופתח בנסיעה מהירה תוך שהוא חולף באור אדום ופוגע באהרונסון ויזדי שעברו במקום. אהרונסון נפגעה קשות ונהרגה מיד, חברתה יזדי, נפצעה קשה ונגרמו לה שברים בכל חלקי גופה. נוסעי הג'יפ עזבו את רכבם ופתחו במנוסה כשהנפגעות ממשיכות לדמם במקום.

בגזר הדין כתב השופט על הנאשם המרכזי: "חלקו הוא החלק החמור. נהיגתו לא הייתה רשלנית אלא פזיזה ונפשעת. כתוצאה מנהיגה חסרת רסן ומופקרת זו, נהרגה צעירה, וחברתה נפצעה קשה. הגיעה העת להבהיר לנהגים שעולים לרכב תוך שהם נתונים להשפעת אלכוהול, כי דינם כדין מי שיורה בנשק ללא אבחנה, גם אם אינו פוגע באחרים. אם הנשק פגע, מוחמרות הנסיבות שבעתיים".

הוא הבהיר כי אין מקום להקל עליו: "הגיעה השעה להעלות את רף הענישה ולהחמיר. מעשהו מחייב רמת עונש גבוהה מאוד. החמרה זו מתבקשת לנוכח ההפקרות המשתוללת בדרכים וריבוי המקרים בהם נהגים פוגעניים מותירים את קורבנותיהם מוטלים על הדרך, וממהרים להסתלק מהזירה כדי להציל את עורם".