שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

יום הזעם: הערבים ממשיכים להתפרע ונציגיהם בכנסת ממשיכים להסית

התפרעויות קשות של ערבים באזור מזרח ירושלים. 49 נפצעו ו- 31 נעצרו, מהם שישה שנעצרו על ידי מסתערבים. חברי הכנסת הערבים ממשיכים להסית לאלימות, תוך שימוש בדלקן הכנסת כדי להגיע מנאום למשנהו. ההתפרעויות התפשטו גם לאזור נעלין

יהודה שפיגל א' בניסן תש"ע - 16/03/2010 15:12
אירועי יום הזעם נמשכים ביתר שאת. הערבים ממשיכים להתפרע ונציגיהם בבית המחוקקים הישראלי, מתבטאים בחריפות ומסיתים להמשך האלימות. התפרעויות קשות נרשמו במזרח ירושלים, בנעלין, ובמוקדים נקודתיים שונים.

בהתפרעויות האלימות במזרח ירושלים, נפצעו 49 ערבים, 14 מהם נפגעו מירי כדורי גומי, 16 משאיפת גז מדמיע, והיתר מחילופי מהלומות עם השוטרים,  שלא הורשו להגן על עצמם באמצעים יעילים ונאלצו להסתכן ולהתעמת עמם פנים אל פנים.

 31 מהמתפרעים נעצרו, באזור מזרח ירושלים שישה פלסטינים נעצרו בשכונת אבו טור על ידי כח מסתערבים שהפתיע אותם כשיידו אבנים ובקבוקי תבערה. בשכונת בית צפאפא, הנחשבת רגועה בדרך כלל, ניסו נערים להתפרע, ושמונה מהם נעצרו על ידי המשטרה.

ההתפרעויות התפשטו גם לאזור נעלין, ועשרות פלסטינים יידו אבנים באזור. חיילי צה"ל הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. לא נמסר על נפגעים.

במהלך היום המשיכו נציגי הציבור העברי, בהתבטאויות הסתה חריפות, חלקם הגיעו לנאום במספר מקומות כשהם עושים שימוש בדלק הניתן להם, על חשבון משלם המיסים הישראלי. חברי וועדת המעקב של ערביי ישראל יחד עם חברי כנסת ערבים, ביקשו להגיע הבוקר בשעה 10 להר הבית, אך מחסומי המשטרה עיכבו אותם.