יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

"יום הזעם" החל - התפרעויות בכמה מוקדים

לרגל "יום הזעם" עליו הכריזו הפלסטינים, על רקע הבנייה בירושלים ועל הניסיונות היהודיים לפגוע ב'אל אקצה' - החלו הבוקר התפרעויות וידויי אבנים במספר מוקדים במזרח ירושלים. שני שוטרי מג"ב נפצעו. דריכות רבה במשטרה ובכוחות הביטחון

אהרן שיין, א' בניסן תש"ע - 16/03/2010 10:39
התפרעויות בכמה מוקדים לרגל "יום הזעם" עליו הכריזו הפלסטינים החל הבוקר. יום הזעם מתקיים במטרה להגן על ירושלים על רקע הבניה היהודית בירושלים, ו"הכוונות" היהודיות להחריב את מסגד 'אל אקצה'.

ליד מחנה הפליטים שועפט התפרעו עשרות רעולי פנים, יידו אבנים לעבר כוחות מג"ב והבעירו צמיגים כוח מג"ב במקום פיזר את המתפרעים באמצעות רימוני הלם. במוקד נוסף, מצפון לכפר עיסוויה, נרשמו גם כן הבערת צמיגים וידויי אבנים לעבר כוחות מג"ב ששוהים במקום. המתפרעים התפנו לבסוף מהשטח לאחר התערבות נכבדי הכפר. עד עתה נמסר על שני שוטרים פצועים קל בתקריות השונות.

בסילוואן יידו רעולי פנים אבנים לעבר 'בית יהונתן', למקום נגרם נזק.

עוד נמסר, כי החלה התגודדות של כמה עשרות צעירים ערבים בשני מוקדים נוספים במזרח ירושלים – בוואדי ג'וז ובא-טור.

במקביל, הורתה המשטרה לשני אוטובוסים של ערבים שעשו את דרכם מממג'ד אל-כרום בצפון לירושלים – לשוב על עקבותיהם. המשטרה עצרה אחד מנוסעי האוטובוס בחשד שתקף קצין משטרה.

בנוסף, דווח על עומסי תנועה בכביש 6 בקטע שבין מחלף עירון לוואדי ערה, עקב קיומו של מחסום משטרתי במקום הבודק כל אוטובוס העובר בכביש, בניסיון למנוע מקבוצות מוסלמיות לעלות לירושלים ולהפגין.

המשטרה הגבירה הבוקר מאד את דריכותה, בעיקר במרחב ירושלים עקב ההערכות כי קבוצות איסלמיות קיצוניות ינסו להבעיר את השטח.