יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

רוסים אוהבים לטייל בישראל

סקר שנערך עבור משרד התיירות לאחר קמפיין דצמבר-ינואר, מצא כי 65% מהתיירים מרוסיה, מעוניינים בחופשה בישראל. בחודש פברואר האחרון ביקרו בארץ 27,000 רוסים

ראובן שטיין, כ"ט באדר תש"ע - 15/03/2010 13:44
(ה)רוסים על ישראל: בחודש אפריל ייצא משרד התיירות בקמפיין עונת האביב-קיץ ברוסיה, בעלות של 9 מיליון שקלים, זאת לאחר סקר שנערך עבור המשרד לאחר קמפיין דצמבר 2009 – ינואר 2010, המגלה כי כ-65% מהתיירים מרוסיה מעוניינים בחופשה בישראל.

עוד מצא הסקר, שנערך על ידי לשכת הפרסום הממשלתית, כי חופי ישראל (29%), ובייחוד ים המלח (12%), הם גורם העניין הרב ביותר עבור התייר הרוסי, לצד רצונו לבקר באתרים ובמקומות הקדושים (25%), בריאות ותרפיה (12%) האוכל והמלונות (12%). לצד זאת, ציינו התיירים כי נקודות החולשה הנן העדר תחושת הביטחון והמחירים היקרים.

הסקר בדק 400 משיבים בראיונות באמצעות האינטרנט, אשר יצאו לחופשה בחו"ל במהלך שלוש השנים האחרונות, או אשר מתכוונים לצאת לחופשה בחו"ל בשנתיים הקרובות.

מתוך הנשאלים, 21% ציינו כי צפו בסרטון הקמפיין של משרד התיירות, 88% מהם ציינו כי הסרטון משכנע שישראל היא יעד אטרקטיבי, 14% מהנשאלים ציינו כי נחשפו למודעות פרסומת, 78% מהם סברו אף הם כי המודעה משכנעת.

בסך הכל ציינו כשני שליש מן הנשאלים כי הם מעוננים לצאת לחופשה בישראל: 10% ציינו כי יש סיכוי גבוהה מאוד שיצאו לחופשה זו, 20% סיכוי גבוהה, 35% סיכוי סביר, 25% סיכוי ממוצע ו-24% סיכוי קטן, 4% אין סיכוי (2% לא השיבו).

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, ייצא מחר (ג') בראש משלחת משרד התיירות ליריד התיירות החשוב ביותר ברוסיה ובחבר העמים, אשר יתקיים ארבעה ימים.

ביריד צפויים לבקר למעלה מ-90,000 איש, מרביתם גורמים מקצועיים מתעשיית התיירות וכ-3,000 מציגים מ-157 מדינות. הביתן הישראלי ישתרע על פני שטח של 400 מ"ר וישתתפו בו, לצד נציגי משרד התיירות, 51 נציגי חברות מישראל, בהם נציגי בתי מלון, חברות תעופה, עמותות תיירות, מרכזים רפואיים ועוד.
 
בשנת 2009 ביקרו בישראל 400,000 תיירים מרוסיה, כאשר בחודש פברואר האחרון לבדו ביקרו בישראל 27,000 תיירים מרוסיה – פי שניים ממספרם בפברואר אשתקד.