יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

עיתונאי ישראלי נעצר במצרים

יותם פלדמן, עיתונאי שנסע למצרים במטרה לערוך תחקיר על המסתננים לישראל, נתפס על ידי כוחות הביטחון המצריים יחד עם מהגר מגאנה, בעת שניסה לחצות גדר תיל. פלדמן נפצע בידו הימנית מגדר התיל והועבר לבית החולים ברפיח המצרית לקבלת טיפול רפואי

ראובן שטיין, כ"ט באדר תש"ע - 15/03/2010 12:44
העיתונאי שעבר את הגבולות: סוכנות הידיעות הפלסטינית דיווחה היום (ב') על עיתונאי ישראלי שנתפס כשניסה לחצות את הגבול במצרים במטרה להסתנן יחד עם פליטים נוספים לישראל.

יותם פלדמן, עיתונאי שנסע למצרים במטרה לערוך תחקיר על המסתננים לישראל, נתפס על ידי כוחות הביטחון המצריים יחד עם מהגר מגאנה, בעת שניסה לחצות גדר תיל. על פי הדיווח, פלדמן נפצע בידו הימנית מגדר התיל והועבר לבית החולים ברפיח המצרית לקבלת טיפול רפואי.

המהגר מגאנה, שנתפס עם העיתונאי, מסר בחקירתו כי ניסה להסתנן לישראל כדי למצוא עבודה. בתקשורת מדווחים על פעולתו: "הוא הצליח להגיע אל כנופיות ההברחה והוא שילם להם כסף כדי לצפות כיצד מבריחים אפריקאים מסיני לישראל. הוא אף סיכם עם כנופיות ההברחה להסתנן לישראל בלוויית מסתננים אפריקאים".

לדבריהם, "כנופיות ההברחה העבירו קבוצת מסתננים אפריקאים לגבול, ביניהם העיתונאי הישראלי, אולם בעת שהתקרבו אל גדר הגבול, נתפסו על ידי השלטונות המצרים. חלק מאותם מסתננים אפריקאים נמלטו, אולם העיתונאי הישראלי ומהגר נוסף מגאנה נשארו במקום".

מצה"ל נמסר כי הם פועלים לשחררו מול רשויות מצרים. אביו, עורך הדין אביגדור פלדמן, מסר כי אמש דיבר בפעם האחרונה עם בנו וכי הוא ידע על מקום הימצאו במסגרת עבודתו העיתונאית. "נודע לי על המקרה רק מעיתונאים שפנו אלי הבוקר", אמר, "אין לי פרטים נוספים".