יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

בכיר בליכוד: אובמה מנסה להפיל את נתניהו

בכיר בליכוד אמר הבוקר ל'מעריב' כי נראה שאובמה מנסה לפעול לפירוק ממשלת נתניהו. "נראה שאובמה הולך על הראש של ביבי", אמר. לשכת רה"מ מסרבת להתייחס

אהרן שיין, כ"ט באדר תש"ע - 15/03/2010 09:16
ייתכן שהממשל מנסה לגרום להפלת נתניהו – בעקבות המשבר המדיני החריף בין ישראל לוושינגטון אמר בכיר בליכוד לעיתון 'מעריב', כי קיימת תחושה שאובמה מעוניין להפיל את נתניהו ולגרום לפירוק הקואליציה שלו.

הגורם הבכיר בליכוד, שלטענת 'מעריב' הוא גם מקורב לראש הממשלה, טען אמש, כי בכך שהאמריקנים לא מגלים שום סימן של מחילה כלפי נתניהו לאחר התקרית המביכה שנגרמה בביקורו של סגן הנשיא האמריקני בשבוע שעבר – מעידה על ההחלטה בוושינגטון להכריח את נתניהו לפעול ללא כל מחשבה באשר לאילוציו הפוליטיים – ובכך למעשה לגרום לו לאבד את כסאו.

הבכיר הגדר זאת, כי "נראה שאובמה הולך על הראש של ביבי", אמר הבכיר והוסיף, "הדרישות שהם מציבים עכשיו לממשלה הן כמעט בלתי אפשריות מבחינה קואליציונית. הם שוברים את כללי המשחק המקובל". הבכיר התלונן והזכיר לאמריקנים, "למרות הכעס, על האמריקאים לכבד את הבחירות הדמוקרטיות בישראל שבהן הימין ניצח".

בלשכת ראש הממשלה סירבו להתייחס לדיווח ומסרו בתגובה: "איננו מתייחסים לציטוטים אנונימיים. האירוע של הימים האחרונים מטופל בצינורות המדיניים בצורה המקובלת והמקצועית ביותר".