שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

'מצוד דובאי' מתהדק: המתנקשים יזוהו באמצעות הרשתית

משטרת דובאי הודיעה כי היא מחזיקה בטביעות רשתית העין של כמה מהמתנקשים במחמוד אל-מבחוח. בריטניה זועמת על השימוש בדרכוניה

יאיר לב ד' באדר תש"ע - 18/02/2010 09:46
משטרת דובאי הודיעה אמש (יום ד') כי חקירת ההתנקשות בבכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח כמעט הושלמה. לדברי המשטרה, כעת מתמקדים החוקרים במאמצים לאתר את שבעה עשר חברי חוליית החיסול ולהעמידם לדין.

בריטניה: לחקור את חלקה של ישראל
 
סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" מדווחת כי דובאי מחזיקה בטביעות רשתית העין של כמה מהמבוקשים ובכוונתה להפיץ אותן ברחבי העולם באמצעות האינטרפול. על פי הדיווח, טביעת הרשתית נלקחה בשדה התעופה בדובאי המצויד בעזרים טכנולוגיים מתקדמים ביותר.
 
עוד דווח אמש כי חברי החוליה הגיעו לדובאי בטיסות שונות מרחבי אירופה ואסיה, ואחר כך התפזרו בבתי מלון סמוכים. 11 חברי החוליה שתמונותיהם פורסמו עזבו את דובאי שעות ספורות לאחר ההתנקשות, חלקם בזוגות וחלקם כבודדים. הם נחתו בשדות תעופה שונים באירופה, אסיה ואפריקה.
 
בריטניה ואירלנד זימנו את שגרירי ישראל לבירור בעקבות השימוש בדרכונים מזויפים במהלך החיסול. "זיוף הדרכונים הבריטיים הוא אירוע חמור ביותר", נאמר בהודעת רשמית של משרד החוץ הבריטי. "הממשלה תמשיך לנקוט בכל הפעולות הנדרשות על מנת להגן על אזרחים בריטים מפני גניבת זהויות. הממשלה עוסקת בכמה ערוצים של פעילות מתמשכת ביחס לנושא הספציפי הזה".
 
עוד נאמר בהודעה: "ראשית, אנו מספקים סיוע לאזרחים בריטיים שנפגעו מפעילות הזיוף הזו. שגרירות בריטניה בתל-אביב יוצרת קשר עם האזרחים הבריטיים שנפגעו ומוכנה לסייע להם ככל האפשר. שנית, כפי שאמר ראש הממשלה, עלינו להבטיח שתיערך חקירה מקיפה לגבי זיוף הדרכונים האלו".
 
לדברי הבריטים, "המחלקה לפשעים חמורים תוביל את החקירה בזו, בשיתוף פעולה הדוק עם רשויות האמירות. שלישית, עקב הקשר הישראלי של כמה מהאזרחים הבריטיים שנפגעו, תתקיים פגישה בין תת שר החוץ והשגריר הישראלי".