שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

תעלומה: מי חיסל את אל-מבחוח?

עלילת הרצח מסתבכת. שלושת החשודים שזוהו כאזרחי אירלנד, לא מופיעים במרשם האוכלוסין של המדינה. החשוד מלווין אדם מילדיין - הוא בכלל תושב בית שמש

ראובן שטיין, ב' באדר תש"ע - 16/02/2010 16:29
רק אתמול פרסמה משטרת דובאי את תמונותיהם של החשודים ברצח בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח, והעלילה, כך מסתבר, מסתבכת.

על פי הפרסומים של המשטרה, שכללו תמונות כל חברי החוליה, שלושה מתוכם היו בעלי דרכונים אירים. היום (ג') הודיע משרד החוץ באירלנד כי שלושת החשודים אינם מופיעים במרשם האוכלוסין של המדינה וכי מספרי הדרכונים כפי שהוצגו על ידי הנסיכות – מזוייפים ואינם כוללים ספרות או אותיות המשמשים בדרכוני המדינה.

"אין באפשרותנו לזהות איש מהשלושה כאזרחים אירים. אירלנד מעולם לא הנפיקה דרכונים לאזרחים עם אותם שמות", מסר משרד החוץ בדבלין. בבריטניה, יש מי שמאשים את המוסד הישראלי בביצוע החיסול.

חשוד נוסף, שזוהה על פי דרכונו הבריטי שנשא תחת השם מלווין אדם מילדיין, עשה שימוש בזהות בדויה. אזרח בריטי המתגורר באזור בית שמש, בישראל, אמר היום לסוכנות הידיעות רויטרס כי הוא זועם, מוטרד ומפוחד. "אני בוחן מה אפשר לעשות כדי לתקן את הדברים ולהבהיר מי השתמש בשמי", אמר.

לדבריו, "דבר אחד שאפשר להגיד בבירור הוא שזו לא התמונה שמופיעה בדרכון שלי. זו לא התמונה שמופיעה לי על הפנים, שאיתה אני מסתובב כל יום". הוא ציין כי הדרכון נמצא ברשותו וכי אין עליו חותמת של דובאי.

גורם המעורה בפרטי הפרשה, מסכם את הממצאים האחרונים בשיחה עם 'טוג', ואומר כי "אם חשבו בנסיכות כי האינטרפול תסייע לה בתפיסת החשודים, מסתבר שהעבודה לא תהיה קלה – לא עבורם ולא עבור המשטרה הבינלאומית - במיוחד לאור הממצאים האחרונים, כי חברי החוליה עשו שימוש בזהויות בדויות, וחלקן, אולי, כלל לא קיימות".