יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חברי החוליה שהתנקשה בבכיר החמאס אל-מבחוח נחשפו

משטרת דובאי פרסמה במסיבת עיתונאים את שמותיהם של אחד עשר חברי החוליה שהתנקשו בחייו של בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח. כולם בעלי דרכונים אירופים

ראובן שטיין, א' באדר תש"ע - 15/02/2010 19:52
שני פלסטינים נעצרו היום (ב') בחשד למעורבות בחיסולו של בכיר החמאס מחמוד אל-מבחוח. על פי הדיווחים בתקשורת הערבית, ירדן הסגירה את השניים לדובאי. לפי הדיווח, אחד מהשניים שימש בתפקיד בטחוני ברשות הפלסטינית.

במסיבת עיתונאים אמר מפקד משטרת הנסיכות בדובאי, כי לפי הערכת המשטרה, אחד עשר מתנקשים עומדים מאחורי הרצח. לדבריו, חברי החוליה נשאו זהויות שונות, מתוכם שניים עם דרכונים איריים, שישה נוספים עם דרכונים בריטיים, וכן דרכון צרפתי ודרכון גרמני.

שמות חברי החוליה כפי שפורסמו על ידי המשטרה במסיבת העיתונאים הם: פיטר אלווינגר (מפקד החוליה, צרפת), סטיבן דניאל הודס (בריטניה), מלווין אדם מילדיין (בריטניה), ג'ונתן לואיס גרהם (בריטניה), איוון דנינגס (אירלנד), מייקל לורנס ברני (בריטניה), פול ג'ון קילי (בריטניה), קווין דברון (אירלנד), מיכאל בודנהיימר (גרמניה) וג'יימס לאונרד קלארק (בריטניה)

החוליה פרצה לחדרו במלון באמצעות פיצוח קוד הכניסה, המתינה לבואו ואז חיסלה אותו בשקט מוחלט, כאשר הם עושים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. המחסלים השאירו תרופות ליד מיטתו, כדי להטעות את החוקרים.

אחד ממתכנני ההתנקשות עזב את דובאי לפני החיסול, ומשטרת דובאי פנתה לאינטרפול כדי שזאת תעצור את החשודים בהתנקשות ותמסור אותם לידיה.