יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

יוזמה לביטול תשלום דמי הטיפול על נסיעה בכביש 6

יו"ר הוועדה לפניות הציבור: נהגים הנוסעים ברכבים שכורים בכביש 6, לא יאלצו לשלם עמלות בסך עשרות שקלים

ראובן שטיין כ"ז בשבט תש"ע - 11/02/2010 11:47
בשורה לשוכרי הרכבים בארץ: מאז נפתח כביש 6 לתנועה, מתלוננים נהגים רבים על תקלות חוזרות ונשנות במערך הגבייה של החברה ובתשלום אגרה בסך עשרות שקלים לחברות השכרת רכב בגין "דמי טיפול".

במכתב ששיגר יו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ר' אורי מקלב לשר התחבורה ישראל כץ, ניסה ח"כ מקלב לעמוד על הבעיה: "אבקש להסב את תשומת ליבך לנושא המעיק לציבור השוכר רכב מחברה להשכרת רכב, כי בעת נסיעתם בכביש חוצה ישראל (כביש 6), נאלצים הנהגים לשלם לחברת ההשכרה דמי טיפול בסך של עשרות שקלים, בגין דמי טיפול, בנוסף לתשלום המועבר לחב' דרך ארץ".

ח"כ מקלב לא מסתפק בהצפת הבעיה ומציע פיתרון שיביא סוף למצוקת הנהגים: "יש להוסיף אפשרות תשלום בכרטיס אשראי ישירות למפעיל הכביש (הזכיין) תיכף אחר הנסיעה בכביש, טרם שליחת החשבון בדואר ללקוח. תוספת תקנה זו תביא להקלה לציבור הזקוק לכך, ורבים הם".

מכתב נוסף נשלח לח"כ אופיר אקוניס העומד בראשות וועדת הכלכלה, על מנת שזה יביא לדיון מהיר בתקנות בישיבת הוועדה הקרובה. וועדת הכלכלה צפויה להתכנס בעוד כשבוע, וח"כ מקלב הביע תקווה שיבוא הקץ לבעיות הגביה של הנוהגים בכביש.