יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

שתי רקטות קסאם נורו לעבר מערב הנגב

שתי רקטות קסאם נורו הבוקר מצפון רצועת עזה לעבר מערב הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק

דוד שמואלי כ"ו בכסלו תש"ע - 13/12/2009 09:08
שתי רקטות קסאם נורו לפנות בוקר (א') מצפון רצועת עזה לעבר מדינת ישראל. אחת מהן התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. השנייה נחתה בשטח הרצועה. על פי הדיווח, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
 
בצה"ל מציינים כי ייתכן ומדובר בירי תגובה, בעקבות התקרית אשר בה נהרג אתמול סמי אבו חוסה, חקלאי כבן 50, כתוצאה מפגיעת פגז שירה צה"ל מזרחית למחנה הפליטים אל-בורייג' אשר במרכז רצועת עזה. החקלאי פונה לבית החולים בדיר אל בלח במצב אנוש, שם מת מפצעיו.
 
מדוברות צה"ל נמסר כי נפתחה אש לעבר סיור צה"לי, והחיילים הגיבו באש אל עבר דמויות חשודות - אך לא זוהתה פגיעה. גם במקרה הזה, אין נפגעים בקרב חיילי צה"ל.
 
הזרוע הצבאית של החזית העממית לשחרור פלסטינים - "גדודי אבו עלי מוסטפא" - כי אנשיהם הם אלה שירו לעבר כוח של צה"ל בסמוך לגדר המערכת באזור בית חנון אשר בצפון הרצועה.
 
 לפני מספר ימים פרסם צה"ל נתוני אמת לגבי המצב בגבול עזה, לאחר מבצע "עופרת יצוקה". על פי הנתונים, מאז יצא אחרון החיילים מרצועת עזה בינואר נורו לעבר ישראל 242 רקטות ופצצות מרגמה. עם זאת, מדובר בירידה של 90%. באותו זמן היו אף 91 ניסיונות לפגוע בכוחות צה"ל בגבול הרצועה. עוד דווח כי צה"ל תקף 143 מטרות בתוככי רצועת עזה.