יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

'הדס איילון' רשמה תשואה של 4.43% ברבעון הראשון של השנה

קרן הפנסייה 'הדס איילון" פועלת בפיקוח בד"צ העדה החרדית

שמואל ברזל א' בסיון תשס"ט - 24/05/2009 12:48
קרן הפנסיה 'הדס איילון', מבית ההשקעות החרדי "הדס מלכות" רושמת תשואה נאה של 4.43 אחוזים בהשקעותיה ברבעון הראשון של 2009.
 
נתונים אלו מעוררים התפעלות בשוק ההשקעות נוכח התשואה הגבוהה שנחשבת חריגה בתחום הסולידי. לדוגמא, הבנקים בישראל מעניקים אחוז ריבית נמוך על השקעות סולידיות, זאת נוכח הורדת הריבית על ידי נגיד בנק ישראל, כאשר ריבית הפריים עומדת היום על 2 אחוז בלבד.
 
על רקע זה, תשואה של 4.43 באפיקים סולידיים ( 60 אחוז באג"ח ממשלתיות ומיועדות, 10 אחוז במט"ח והיתרה בתעודות סל של מניות ואג"ח קונצרני ) היא תשואה חיובית במיוחד.
 
בבית ההשקעות "הדס מלכות" תולים את ההצלחה בסייעתא דשמיא וכן בצוות הניהול של הקרן. "ניהול כספי קרן הפנסיה נעשה על ידי מנהלים ותיקים שמאחוריהם ותק וניסיון של למעלה מ-15 שנה. הם עברו כבר כמה משברים והניסיון מוכיח את עצמו".
 
קרן הפנסיה המהודרת 'הדס איילון' הוקמה בשיתוף קרן הפנסיה "איילון פסגה". מסלול השקעות זה מיועד לכלל הציבור הרחב המעוניין בכך. ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסים שע"י בד"ץ העדה החרדית מצא במסלול זה גם פיתרון הלכתי מתאים לשומרי תורה המצוות. ההשקעות בקרן 'הדס איילון' נעשות באפיקים סולידיים מאד באמצעות אג"ח מדינה והשקעה במדדים של מניות ואג"ח של חברות – ללא חשיפה למנייה או אג"ח ספציפי.
 
מר שלום סעדון, מנכ"ל "הדס מלכות" מתייחס לנתוני התשואה ואומר: "כל הנוטל עצה מן הזקנים אינו נכשל. הדס מלכות הוקמה תוך מתן דגש לניהול המקצועי בשילוב הציות לדעת תורה וכך תמשיך. בנוסף, רואים שוב כי שבת היא מקור הברכה, ומי שנזהר בה רואה הצלחה".