יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

השעון מתקתק אך הדלת פתוחה

יועץ הנשיא אובמה לביטחון לאומי התייחס להתפתחויות בזירה האיראנית: "אנחנו עדיין פתוחים למשא ומתן"

ראובן שטיין י"ט בכסלו תש"ע - 06/12/2009 21:04
שער פתוח בעת נעילת שער: יועץ הנשיא לביטחון לאומי, גנרל ג'ים ג'ונס, התייחס גם הוא להתפתחויות בזירה האיראנית. בראיון שהעניק לרשת תקשורת אמריקנית, הוא נשאל האם הנשיא ברק אובמה ילחץ להטיל סנקציות נוספות על איראן כבר בתחילת השנה הבאה.

"הנשיא עקבי בעמדתו, לפיה עד סוף השנה נוכל לדעת לאיזה כיוון איראן הולכת", אמר. "השעון מתקתק, אבל הדלת עדיין פתוחה. התמונה שאיראן מציירת אינה טובה, אבל אנחנו עדיין פתוחים למשא ומתן", אמר ג'ונס.

לדבריו, מוקדם מלנבא תרחישים אפשריים משום שהממשל האמריקני ספקן, אבל עדיין מחכה לתשובה של הרגע האחרון.

ג'ונס קרא לאיראן לקבל את הצעת המעצמות להעשיר אורניום במדינה אחרת. בדבריו הוא אמר כי ההצעה של סבא"א היא מאוד הגיונית ומאוד הוגנת – "אם איראן רוצה לאותת לעולם שהיא רוצה להיכנס למשפחת העמים, זו דרך מאוד טובה עבורם לעשות זאת".