יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חדש: רישיון נהיגה ב-15 שניות

במשרד התחבורה מבטיחים הקמת עמדות ממוחשבות בירושליםלהנפקת רישיון נהיגה ברבע דקה בלבד

אבי משה י"ט בכסלו תש"ע - 06/12/2009 14:53
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, חנך היום עמדה ממוחשבת לשירות עצמי, ראשונה בירושלים, המאפשרת להנפיק רישיון נהיגה או רישיון רכב בתוך 15 שניות בלבד.
 
השר כץ ציין כי עמדת השירות החדשה שהחלה לפעול במשרד הרישוי בשכונת תלפיות בירושלים, תאפשר להנפיק כפל רישיונות נהיגה ורכב או לשלם עבור חידוש האגרות, בתוך שניות בודדות, באמצעות כרטיס אשראי.
 
על-פי תוכניתו של השר כץ, יוקמו כ-100 עמדות שירות עצמי בכל רחבי הארץ. עד כה הוקמו עמדות דומות בראשון-לציון, חולון, באר-שבע וירושלים.
 
במשרד התחבורה מציינים, כי עמדות השירות הממוחשבות יאפשרו להנפיק רישיונות נהיגה ורכב 24 שעות ביממה, תוך הקפדה על אבטחת המידע הניתן לציבור. העמדות יוצבו בין השאר בקניונים, תחנות דלק, משרדי ממשלה, סניפי דואר ומשרדי רישוי וכן באזוריים בהם קיימת תנועה גדולה של אנשים.
 
כץ ציין, כי בעתיד הקרוב ניתן יהיה לבצע באמצעות עמדות השירות תשלום אגרה למבחן מעשי ולהנפיק טפסים כגון: ייפוי כח, רישיון לרכב ציבורי וכבד, בדיקות רפואיות לקשישים, מידע על צבירת נקודות ואף לקלוט בקשות עבור החזר אגרות בגין רכב גנוב, אובדן גמור או השבתה.
  1. 1. גם לאדם שלא למד נהיגה
    מושה 06/12/2009 15:48
    לנהג הגרר אין רישיון זה נהג משאית