יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ראשי רשויות: להפוך את ויסקונסין לתוכנית קבועה

ראשי רשויות דורשים להפוך את תוכנית ויסקונסין לצמצום האבטלה מפיילוט לתוכנית קבועה שתיושם בכל הארץ

דוד שמואלי י"ט בכסלו תש"ע - 06/12/2009 09:53
עשרה ראשי רשויות יוצאים הבוקר (א') למאבק משותף במטרה להפוך את תוכנית ויסקונסין לצמצום האבטלה מפיילוט לתוכנית קבועה אשר תיושם בכל הארץ. מאבק זה יוצא לדרך שלושה שבועות  בטרם תתקבל ההחלטה על עתידה של התכנית.
 
התוכנית, שזכתה לכינוי העברי "אורות לתעסוקה", מוצאת פתרון לאוכלוסיית זכאי הבטחת ההכנסה באמצעות הכשרה מקצועית ואף הכוונה מקצועית ביציאה ממעגל האבטלה.
 
ראשי הרשויות דורשים במפגיע מחברי הכנסת ואף מוועדת העבודה והרווחה של הכנסת, אשר אמורה לדון בעתידה של התוכנית לקראת סוף החודש הנוכחי, לתמוך בעמדתם וכמו כן לאפשר לכל רשות שתרצה בכך, להפעיל את התוכנית הפועלת כפיילוט מזה למעלה מארבע שנים.
 
באיגרת משותפת ששלחו לוועדה טוענים ראשי הרשויות על כך שמתוצאות הפיילוט של התוכנית מתברר כי 40 אחוז מהמשתתפים יורדים ממצב מקבלי הבטחת ההכנסה - דבר שלטענתם צפוי להביא להקטנת היקף ההנחות הלא מוצדקות באגרת הארנונה, לשיקום תדמיתה של העיר, ואף להקלה על אגפי הרווחה העירוניים לצד צמצום הפשיעה.
 
"אנו רוצים שבערים שאנו עומדים בראשן תהיה לתושבים האפשרות להצטרף לתוכנית, ועל כן אנו קוראים לכם לאשרה", כתבו לחברי הכנסת ראשי הרשויות, ביניהם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, ראש עיריית חיפה יונה יהב, ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני, ראש עיריית רמלה יואל לביא.
  1. 2. סוף סוף מישהו מדבר לעניין!
    כל הכבוד!!! 06/12/2009 13:19
    תכנית מצויינת שהביאה תוצאות מדהימות בתחום ההשמה,חייבים לאשר בממשלה פריסה ארצית!
  2. 1. הרחבת אורות לתעסוקה
    אלכסנדרה 06/12/2009 10:16
    כל הכבוד לראשי הרשויות שלקוחים אחריות על תושבי הערים שלהם ומבקשים לתמוך בתוכנית מוצלחת ומעילה. יישר כוח!