יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ארה"ב: ארגון השמאל פועל בניגוד לחוק

עו"ד מפילדלפיה התלונן במשרד המשפטים האמריקני: "שלום עכשיו" פועלת בארה"ב בניגוד לחוק

אבי משה י"ג בכסלו תש"ע - 30/11/2009 18:28
עו"ד לי בנדר מפילדלפיה, העומד בראש "הועדה לסנגוריה על ישראל" בארצות הברית, דורש ממשרד המשפטים האמריקני לחקור את ארגון השמאל הקיצוני "שלום עכשיו", בטענה כי מדובר בארגון הפועל בארה"ב כ"סוכן לא רשום" של ממשלות זרות, המהווה עבירה על החוק.
 
העיתונאי דוד בדין, מנהל סוכנות הידיעות "מקור ישראלי" מסר ל"אתרוג", כי עו"ד בנדר בחן מסמכים המוכיחים שממשלת נורבגיה הקצתה מענק חדש לתנועת "שלום עכשיו" בסכום של 1.3 מיליון קרונה נורבגית – כ-200,000 דולרים.
 
לדברי בנדר, מאחר ותנועת "שלום עכשיו" הינה ישות חוקית בארה"ב ולא בישראל, הוא פנה אל משרד המשפטים של ארה"ב עם השאלה: מדוע "שלום עכשיו" לא נרשמה כסוכן זר בארה"ב, כנדרש בחוק?
 
"למרות שרבים מחבריה ופעילויותיה של 'אמריקנים למען שלום עכשיו' מתקיימים בישראל, תנועת 'שלום עכשיו' איננה רשומה כישות חוקית בישראל", כתב בנדר במכתבו למשרד המשפטים האמריקני. לדבריו, "אף על פי כן, 'שלום עכשיו' קיבלה מיליוני קרונה מממשלת נורבגיה מאז שנת 2001, כולל כ-1.35 מיליון קרונה רק בשנה הזאת.
 
עו"ד בנדר טוען, כי מאחר ו"שלום עכשיו" לא נרשמה כמתבקש בחוק, כסוכן זר, לפי חוק רישום של סוכנים זרים, הרי שהיא עברה על החוק ועלולה לקבל אישום פלילי.
 
 
  1. 1. כל הזמן אני מתריע ולא סתם בנושא כמעט בכל תגובה הגיע הזמן שמישהו יתעורר ויבדוק את הארגונים האנטישמים האלה!
    ג'ינג'י =ת"א היהודי 01/12/2009 23:00
    כל הזמן אני מתריע ולא סתם בנושא כמעט בכל תגובה הגיע הזמן שמישהו יתעורר ויבדוק את הארגונים האנטישמים האלה!

    צעקת הקווקז אופנהיימר "רדיפה פוליטית" השמאלני עוכר ישראל
    שרודף אחרי העם היהודי וחיילים חובשי הכיפה יום ולילה 24 שעות ביימה 365 יום בשנה כמו במשטרים אפלים אחרים, היא אינה רדיפה פוליטית?

    הפאשיסט הזה שמייבא אנטישמים כמוהו מחו"ל על מנת לרדוף על כל צעד ושעל של היהודים חובשי הכיפה ואחרי החיילים שממלאים את משימתם נאמנה כמו בבלעין ונעלין שמתדרכים את בני הבלייעל הארורים איך לפגוע בחיילים זאת לא רדיפה פוליטית?

    הארגון האנטישמי הזה שמתדרך את בני הבלייעל הארורים כל הזמן לרוץ לתקשורת ולספר שקרים, גנבו לי, עקרו לי, התנכלו לי זה הכול בהדרכת המנוולים האלה!

    המנוול הזה ששילם מכספי אירופה האנטישמית לשמאלנים שהתחפשו לחיילים ושיקרו לגולדסטון והקימו עלינו את האנטישמיות בעולם, זאת לא רדיפה פוליטית?

    למה לא מוציאים את הפושעים האלה מחוץ לחוק? מרצ, וטרור עכשיו ובצלם ודומיהם אלו ארגונים פאשיסטיים שממנים אותם אירופה האנטישמית והם מוכנים למכור את העם היהודי ואת מדינת ישראל תמורת שלמונים!

    הם היחידים שמופיעים בפסטיבלים ובעצרות של השמאל הארור כאן בישראל ולכן לא מוציאים אותם מחוץ לחוק ומה גם שמערכת הבג"צ השמאלנית שלנו הם החותמת גומי של הארגונים הארורים האלה ולא פלא שהפשע והטרור גוברים עלינו!

    הפשעים של הארגונים האלה אם רבים אבל במשטרה כמו במשטרה מעדיפים לסגור לשמאלנים הפושעים האלה את התיקים, סגרו לביילין פושע אוסלו , סגרו לפרצוף הזה אופנהיימר סגרו לגלאון!

    צריך לבדוק גם פושע אוסלו פרס ושר הכישלון מקבלים מימון מאירופה האנטישמית??

    מר איתן הינך צדיק בסדום הארור הזה פעל על מנת להוציא את הארגונים האנטישמים האלה מחוץ לחוק כמו שהוציא את כהנא, אסור להתעלם מהשפעים של הארגונים הארורים האלה שהם אלה שמקימים עלינו את האנטישמיות בגלל הכספים שמוזרמים אליהם! לעצור את הכספים ולא לאפשר להם להשתמש בהם!