יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

גוטרמן דורש: קרנות בחותמת כשרות

ראש העיר מודיעין עילית מבקש להעתיק את עובדי המועצה המושקעים בקרן פנסיה למסלול השקעה כשר

דוד שמואלי י"ג בכסלו תש"ע - 30/11/2009 12:54
ראש העיר מודיעין עילית ר' יעקב גוטרמן, דורש להעתיק את עובדי המועצה המקומית המושקעים בקרן פנסיה רגילה למסלול השקעה המפוקח על ידי בד"ץ "העדה החרדית" ולהחיל את אותן הטבות מיוחדות עליהן סוכם בשנת 2006 עם חברת הביטוח הראל עבור עובדי הרשות.
 
במכתב ששיגר גוטרמן למר דורון גינת, מנהל חיסכון ארוך טווח בחברת הראל לביטוח, נכתב: "לאור העובדה כי 'הראל' גלעד' פתחה מסלול השקעה המפוקח ע"י בד"ץ העדה החרדית ירושלים, ישנה התעניינות מרובה של עובדים לעבור למסלול זה התואם את הדרישות ההלכתיות עליהם מקפידים מרבית העובדים.
 
"מבירור שערכנו עולה, כי הצטרפות עובדים למסלול זה, אינה מזכה אותם בהטבות המיוחדות אשר ניתנות לעובדים המבוטחים בהראל פנסיה בהתאם להסכם שנחתם בינינו בשנת 2006. נבקשכם להשוות את תנאי החברות גם לעובדי העירייה המבקשים לבטח את שכרם בקרן בכשרות מהודרת ולהמשיך ליהנות מהטבות אותם קיבלו עד כה בהיותם שייכים לקרן הראל, וכן לתת את ההטבות לעובדים חדשים הנקלטים בעירייה ובוחרים בקרן זו", כתב גוטרמן.