יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ירידה: הדלק יוזל ממחר בחצות ב-0.61%

מחיר ליטר בנזין 95 בשירות מלא יעמוד על 6.63 שקלים. בשירות עצמי יעלה 6.50 שקלים

ראובן שטיין י"ב בכסלו תש"ע - 29/11/2009 19:32
ירידה לצורך עלייה? לאחר שהתייקר הדלק בחודש שעבר בשיעור של 5.6%, בשל עליית מחירי הנפט, מחר בחצות הוא יוזל ב-0.61% לעומת החודש שעבר. כך נמסר ממשרד התשתיות הלאומיות.

מחיר ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת יעמוד על 6.50 שקלים לצרכן, בתחנה בשירות עצמי, כולל מע"מ. עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק ע"י עובד תחנת התדלוק עומדת על 0.13 שקלים לליטר, כולל מע"מ ומחירו יעמוד על 6.63 שקלים, לעומת 6.67 שקלים בחודש שעבר.

מחיר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בתחנה בשירות עצמי באילת (אין מע"מ) יעמוד על 5.59 שקלים לליטר, ירידה של 0.71% לעומת החודש שעבר. עמלת תדלוק במשאבה המיועדת לתדלוק על ידי עובד תחנת התדלוק באילת (אין מע"מ) עומדת על 0.12 שקלים לליטר.