יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חוצפה מסיונרית בביהכנ"ס: "אני המשיח"

המסיונר דפק על הבימה בעיצומה של תפילת השבת והשתיק את הקהל כדי לצעוק: "אני המשיח" . לפני מעצרו בידי המשטרה הספיק לפזר חומר מסיונרי

יוסף פפר, ניו יורק י"ב בכסלו תש"ע - 29/11/2009 15:48

מהומה בליל שבת בבית המדרש הגדול חסידות באבוב בארצות הברית: בעיצומה של תפילת השבת בליל השבת האחרונה, עלה מסיונר וזעק קבל עם: "אני המשיח".


לבית המדרש של באבוב ברחוב ה-48 בשכונה החרדית בורו פארק, נכנס האיש, ככל הנראה, מעורער בנפשו, ובעיצומה של תפילת השבת ניגש אל בימת בית הכנסת, והצליח להשתיק את הקהל ולרכז אליו את שתשומת הלב. אף לא אחד ציפה למה שהברנש הולך לזעוק בדממה שהשתררה:  "אני המשיח, אני המשיח".


המתפללים התעשתו מיידית, ומיד עלו לבמה לעוצרו. מהלך שנתקל בהתנגדות עזה מצד המסיונר, עד לבואה של המשטרה לקחתו למעצר.


במהלך המאבק והתנגדותו של האיש לצאת מן המקום, הספיק האיש עוד לפזר חומר מסיונרי בפשקווילים שזרק על רצפת ההיכל. גבאי בית המדרש ליקטו את החומר בו זמנית.


"אין זו הפעם הראשון שהמסיונרים פועלים בשכונה", אמר ל'אתרוג' אחד העסקנים בבורו פארק "אך זו הפעם הראשון שהפעילות מגיעה לכזו מדרגה; להגיע בתוך בית מדרש גדול בשיא של תפילות השבת כדי לפרסם שהוא משיח". לדברי העסקן ברור כי האיש אינו בריא בנפשו.

  1. 2. חוצפה !!!
    ישוע שניאורסון 29/11/2009 17:41
    כבר לא מרשים לחלק את שיחת השבוע ???
  2. 1. נו, ארץ ישראל קוראת לכם
    איש קטן 29/11/2009 16:28
    חסרים בארץ ישראל, יהודים יראי שמים שיודעים גם להתפרנס ולא להיות טפילים