יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

"סלקום" – החברה בעלת איכות השירות הטובה ביותר

כך מתפרסם בדו"ח 'אמון הציבור' לשנת 2008

איתמר רוזן כ"ו באייר תשס"ט - 20/05/2009 09:44
השבוע פורסם דו"ח אמון הציבור לענף הסלולר לשנת 2008. הדו"ח מציג את התנהלותן הצרכנית של 3 חברות הסלולר הגדולות וקובע כי התנהלותה הצרכנית של סלקום הינה הטובה ביותר מבין שלוש החברות.
 
דו"ח דירוג ענף הסלולר של ארגון אמון הציבור מתבסס על ניתוח תלונות צרכניות שהתקבלו כנגד חברות הסלולר באמון הציבור שבראשותה של גלית אבישי. כל פנייה שהתקבלה נותחה ושוקללה על ידי ארגון אמון הציבור כשבכל תלונה אותרו הבעיות המרכזיות המאפיינות אותה והיא נבחנה לפי מס' פרמטרים, ביניהם: מוצדקות הבעיה, איכות הטיפול בה וזמן המענה על ידי החברה. לבסוף, שוקללו הנתונים גם ביחס לנתח השוק של כל חברה.
 
לאחר שקלול הנתונים וכפי שפורסם ב"דה-מרקר", מסקנות הדו"ח מראות כי סלקום הנה החברה בעלת איכות השירות הטובה ביותר מבין חברות הסלולר.
 
עוד נכתב כי מספר התלונות שהגיע כנגד פלאפון הוא הגבוה ביותר, אך החברה הצליחה לשפר את איכות הטיפול בהן והטיפול של פרטנר בתלונות מול הארגון הוא הבעייתי ביותר.
 
מספר התלונות הנמוך של חסרת סלקום הינו מרשים במיוחד לאור העובדה שלסלקום נתח השוק הגדול בענף. 
 
לדברי גלית אבישי, מנכ"ל ארגון "אמון הציבור", סלקום לקחה את ממצאי הדו"ח הקודם ברצינות ונערכו כמה מפגשים בנושא בהם השתתף המנכ"ל עמוס שפירא שהגדיר את השירות כיעד מרכזי. "בשונה מסקרי דעת קהל שבאמצעותם מדרגים לא פעם איכות שירות, הדו"ח אינו מציג את מצב הרוח של הצרכנים בנקודת זמן מסוימת. הדו"ח הוא ניתוח מתמשך של תלונות הצרכנים המשקפות את ההתנסות שלהם מול החברה", אמרה אבישי.
 
במכתב ששלח עמוס שפירא מנכ"ל החברה לעובדיה ועליו חתומים על חברי הנהלת החברה, הוא מציין כי לפני למעלה משלוש שנים החליטו בסלקום להתמקד בנושא השירות והשקיפות ללקוח, כמרכיב וערך ראשון במעלה בדרכה להובלת השוק בכל הפרמטרים הכלכליים. "בסלקום מאמינים שמתן מידע מלא ואמין ללקוח היא הדרך היחידה לעשות עסקים, היא גם הדרך הכדאית ביותר", כתב שפירא, והוסיף: "אין ספק כי יש לנו עוד במה להשתפר וכי הצבעת האמון בנו תדחוף את המתחרים למאמץ מוגבר לקראת השנה הבאה, זו ברכה לצרכנים אך גם אתגר ומחויבות לכולנו להמשיך ולהוביל גם באיכות הצרכנית של פועלנו".