יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הותר לפרסום: נמנע פיגוע ענק בתוככי ישראל

הותר לפרסום: כוח צה"ל סיכל ביום רביעי בלילה פיגוע בגבול עם מצרים, כאשר חשף חשוד שניסה להסתנן לשטח ישראל כשהוא נושא עימו תיק. בסריקות שנערכו התגלה מטען רב עוצמה במשקל 15 ק"ג, שככל הנראה אמור היה לעבור לידי מחבל בצד הישראלי

דוד שמואלי ט' בכסלו תש"ע - 26/11/2009 19:55
הערב (ה') הותר לפרסום כי כוח של חיילי צה"ל סיכל בליל אמש (ד') פיגוע בגבול עם מצרים. הכוח הצה"לי חשף חשוד אשר ביקש להסתנן לשטח מדינת ישראל כשהוא נושא עימו תיק.
 
על אתר פתח הכוח בנוהל מעצר חשוד, אולם האיש הצליח להימלט. בסריקות שנערכו מאוחר יותר במהלך שעות הבוקר התגלה מטען רב עוצמה במשקל 15 קילוגרם, שככל הנראה אמור היה לעבור לידי מחבל בצד הישראלי.
 
כעבור מספר שעות פוצץ המטען באופן מבוקר. בצה"ל עוקבים באחרונה בדריכות אחר ניסיונות ביצוע פיגועים בשטחי ישראל. במערכת הביטחון העריכו כי ייתכן וארגוני הטרור ניסו לבצע פיגוע במטרה לבצע פיגוע בדומה לפיגוע אשר בוצע באילת בינואר 2007 במהלכו נהרגו שלושה בני אדם במרכז מסחרי.
 
אלוף פיקוד הדרום יואב גלנט שיבח הערב את החיילים. בצה"ל מזהירים כי גבול ישראל מצרים פרוץ ואף משמש להברחות פליליות. "ארגוני הטרור יכולים בקלות לנצל את הגבול לצורך ביצוע פיגועים", אומרים בצה"ל.