יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מטוסי חיל האויר הפגיזו הלילה מטרות ברצועת עזה

בתגובה לירי הקסאם אמש לעבר צפון הנגב, הותקפו הלילה מהאוויר מפעל לייצור אמל"ח ושתי מנהרות הברחה

אבי משה ז' בכסלו תש"ע - 24/11/2009 09:23
מפעל לייצור אמצעי לחימה של ארגון חמאס ושתי מנהרות הברחה בדרום רצועת עזה, הותקפו הלילה מהאוויר על-ידי מטוסי חיל האוויר. מדובר צה"ל נמסר, כי התקיפה בוצעה בעקבות ירי רקטת קסאם אמש לעבר ישראל.
 
כזכור, החמאס הודיע בסוף השבוע על הפסקת ירי הרקטות לעבר ישראל, אך ההכרזה לא עמדה במבחן המציאות, וכעבור 48 שעות התפוצצה רקטת קסאם בשטח פתוח בסמוך לאחד הקיבוצים באזור המועצה האזורית שער הנגב. על פי הדיווחים לא היו נפגעים או נזק.
  
ראש מועצת שער הנגב, אלון שוסטר, סיפר כי לא האמין לרגע שהודעת החמאס תוביל להפסקת הירי. "לא חשבתי כמובן שזה סוף הסיפור, אני גם לא חושב שמישהו לקח את העניין ברצינות", אומר שוסטר. "חמאס מסתפק בכך שהוא ככל הנראה לא יורה בעצמו, ואנו מסתפקים בכך שכל עוד לא קורה אסון גדול, נמשיך לעסוק בעניין העסקה ואולי נפציץ עוד מנהרה", אמר.