יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

חדש: חידוש רישיון בטלפון בחצי מחיר

יוזמה של השר כץ לקיצור התורים במשרדי הרישוי תיכנס בקרוב לתוקף. וגם: יבוטלו אגרות רישיון

אבי משה ה' בכסלו תש"ע - 22/11/2009 16:12
ועדת האגרות הבינמשרדית, המשותפת למשרדי התחבורה והאוצר, אישרה את תוכניתו של שר התחבורה, ישראל כץ, להוזלה משמעותית של אגרות הרישוי למי שיעדיף להשתמש בשירותי הטלפון והאינטרנט של משרד התחבורה, במקום להגיע למשרד הרישוי.
 
שר התחבורה ציין, כי במטרה לקצר את התורים בכל משרדי הרישוי בארץ הוחלט לעודד את האזרחים להנפיק אגרות רישוי, באמצעות מרכז השירות הארצי והמענה האוטומטי של משרד התחבורה וכן באתר האינטרנט של המשרד ובעמדות השרות החדשות שהוצבו לאחרונה במספר אתרים ברחבי הארץ.
 
במסגרת הרפורמה בתעריפי הרישוי, מי שינפיק כפל רישיון נהיגה או רכב באמצעות השירותים המקוונים או המוקד הטלפוני של משרד התחבורה, ישלם 27 שקלים בלבד, במקום 52 שקלים למי שיעדיף לעשות זאת במשרד הרישוי.
 
מי שיבקש להזמין טופס לחידוש רישיון נהיגה או רכב, יוכל לבצע זאת ללא כל תשלום באמצעות הטלפון או האינטרנט ואילו מי שיעדיף להזמין את הטופס במשרד הרישוי יידרש לשלם 25 שקלים.
 
במסגרת הרפורמה יבוטלו האגרות המשולמות כיום עבור הנפקת רישיון נהיגה. מדובר באגרה עבור הנפקת רישיון לנהגים חדשים העומדת כיום על 27 שקלים והאגרה עבור הנפקה חוזרת של רישיון נהיגה העומדת כיום על 20 שקלים.
 
מי שייהנו במיוחד מביטול האגרה הם נהגי רכב מקצועיים, נהגי רכב ציבורי מגיל 50, ונהגים בני 65 ומעלה הנדרשים לחדש את רישיונם אחת לשנתיים, לעומת שאר הנהגים הנדרשים לחדש את רישיונם אחת ל-10 שנים.
 
מנתוני אגף הרישוי עולה כי מידי שנה מונפקים במשרדי הרישוי בכל רחבי הארץ כ-750 אלף רישיונות נהיגה ורכב שיכלו להתבצע באמצעות הטלפון או האינטרנט. ממשרד התחבורה נמסר כי תעריפי האגרות החדשות יכנסו לתוקף עם אישורן הסופי בועדת הכספים של הכנסת ופרסומן ברשומות.
  1. 1. אני מצדיע לו [לל"ת]
    משתאה 22/11/2009 17:49