יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ארה"ב לנתניהו: לא לאשר תוכנית לבנייה מדרום לירושלים

תוכנית לבניית שכונת-ענק מדרום לירושלים, מעורר מחלוקת בין ישראל לארה"ב, הדורשת לעצור את הליכי התכנון. נתניהו סירב לדרישת השליח מיטשל להקפיא את הבנייה, משום ששכונת גילה "היא חלק בלתי-נפרד מירושלים". המשבר המדיני הבא?

אבי משה ל' בחשון תש"ע - 17/11/2009 09:54
שוב התערבות אמריקנית בנעשה בישראל: ארצות הברית דורשת מישראל שלא לאפשר בנייה של שכונת-ענק בשכונת גילה בירושלים, שמחציתה ממוקמת בתוך הקו הירוק ומחציתה בשטחים, פרויקט שאמור להגדיל את השכונה באלפי יחידות דיור. נתניהו, יש לציין, דחה את הדרישה בנימוס.
 
בגל"צ דווח הבוקר, כי לפני ימים אחדים דרש השליח האמריקני, ג'ורג' מיטשל מראש הממשלה, בנימין נתניהו, לעצור את פרויקט המגורים החדש בשכונת גילה בירושלים.
 
מדובר במתחם ענק בגודל של 2,000 דונם שנרכש כבר לפני 26 שנה על-ידי איש עסקים יהודי, דני כהן, שטוען כי הוא בכלל איש שמאל. את הקרקעות בין שכונת גילה לביתר-עילית הוא רכש כדי לבנות אלפי יחידות דיור, וכדי להרוויח כסף. "אני איש עסקים נטו, ואני לא מתבייש לומר שמה שמעניין אותי זה להרוויח פה כסף", אמר כהן לאחרונה בראיון לעיתון "גלובס".
 
לדבריו, הקרקע הסמוכה לשכונת גילה, היא עתודת הקרקע הגדולה האחרונה בירושלים, לאחר שנפסלה תוכנית ספדי לבנייה במערב ירושלים, למעט השטח שבין מעלה אדומים לירושלים. על הקרקע הגדולה הזו ניתן לבנות למעלה מ-10,000 יחידות דיור, שיספקו מענה למחסור ההולך וגובר של קרקעות בירושלים.
 
כאמור, במחלקת המדינה של ארה"ב קראו בתקשורת על הכוונה לאשר את תוכניות הבנייה על הקרקע הפרטית מדרום לירושלים, ובעקבות כך פנה השליח מיטשל לנתניהו, בדרישה למנוע את הבניה הצפויה שם, כדי למנוע מראש מתיחות חדשה בין ישראל לפלסטינים.
 
אולם, נתניהו השיב בשלילה לדרישה האמריקנית, וטען כי שכונת גילה היא חלק בלתי-נפרד מירושלים, לישראל אין שום כוונה להפסיק לבנות בבירה וכי הבנייה בגילה נמשכת ברציפות במשך עשרות שנים. "מתן אישור הבנייה בגילה ובירושלים כלל לא מחייב אישור ממשלה, ולבנימין נתניהו כלל אין כוונה להתערב בסיפור הזה", אמרו בלשכת ראש הממשלה.
 
  1. 2. בלבתם בין שני פרוייקטים שונים
    הידען 17/11/2009 20:34
    הפרוייקט של דני כהן הוא פרוייקט בן אלפי שיחידות דיור מצפון וממערב לגילה שטרם אושר לבניה, והוא על הנייר בלבד, ולא בו מדובר. הכעס האמריקני הוא על בניה מדרום לגילה, בסמוך למלחה, של 900 יחידות דיור בלבד - דירות שאושרו לאחרונה לבניה. בפעם הבאה תבדקו לפני שאתם מפרסמים
  2. 1. תושבי גילה ארה"ב לא אשמה תפנו לשר הכישלון ולממשלה העוינת
    ג'ינג'י = ת"א 17/11/2009 13:58
    שלצערי אני אחד הבוחרים של ביבי הם אלה שמוכרים אותנו יחד עם ארגוני שמאל עוכרי ישראל לממשל העוין הזה שגם ככה השתן עלה להם לראש ביבי ושר הכישלון העלו להם עוד קצת עם ההתרפסות וההתבזות מולם, כולם ראו איך שבוע שעבר הם דחפו את עצמם לפגוש את העוין הזה!
    ביבי החזר את המנדט לעם ונלך לבחירות חדשות ונבחר ממשלת ימין אמיתית ולא ממשלה של צבועים ושקרנים כמוך!
    נמאס מהשקרנים האלה שגונבים את הקולות שלנו וממשיכים את דרכם של הפושעים האלה כאילו רק הם קיימים במדינה. 97% מהעם הם הימין והממשלות הארורות האלה שיחד עם האספסוף שלהם הם 3% רומסים את כבודם, את מדיניותם, את דעתם את הדרך הדמוקרטית שלהם! נבחרת על סמך כמה הבטחות ואת כולם הפרת! הבטחת שלא תרד מרמת הגולן אז מה הזחילה הפתאומית הזאת לפני הגמל הארור?
    הבטחת לא להקים מדינת טרור והנה המושחת שיושב בממשלה שאף אחד לא בחר בו ואתה כפית אותו עלינו שלשלוט בנו גורר אותך להקים מדינת טרור לצד מדינת ישראל יוצא שגם ירושלים ועוד אדמות נמצאות בסכנה! בגלל זה רצתם לעוין הצ'וסלמי מהבית הלבן? כדי למכור אותנו? בשביל פרסי נבלה של האנטישמים? לך קח את עצמך ואת הממשלה הארורה הזאות ולכו הביתה!! אנחנו לא נהיה שוב שעיר לעזאזל של המושחתים האלה! נמאס מגנבים כמוך וכמו שרון שגנבו את הקולות שלנו על מנת ליישם את המדיניות הרת האסונות של השמאלנים המושחתים של פושעי אוסלו!

    המושחתים תמיד הם אלה שלוחצים לויתורים על אדמות המדינה על מנת להתחמק מהעונשים הארורים שלהם כאילו שמערכת המשפט השמאלנית תעשה להם משהו והעם היהודי משלם את המחיר כמו שרון המושחת שבגללו גורשו היהודים מביתם! כמו הכישלון אם זה היה ביבי העליהום בתקשורת ובכלל לא הייתה מרפה ממנו התקשורת השמאלנית מחפה על מושחתים כמוך כמו שחיפו על המפיונרים שרון ואולמרט ושומרים עליכם כמו אתרוגים מעופשים!! לביבי לא היו מוותרים עד שהיה מתפטר רק לשמאלנים מושחתים כמוך מוותרים!
    מה גם שהעם היהודי לא בחר בך וביבי בכלל כפה את המושחת הזה עלינו על ביבי חובה לסלק את השמאלן החתרן המושחת הזה מהממשלה ולאלתר!! בחרנו ימין התכוונו באמת למדיניות הימין! ביבי בגלל המושחת הזה מתבזה ומבזה אותנו בפני העולם! הוא גורר את ביבי לעוין הזה כי הוא חותר תחתיו יחד עם הממשל העוין!
    נראה לי שמוכרים אותנו בשקט והשמאלן החתרן כופה את עצמו על ביבי על מנת ליישם את המדיניות הארורה שלו! מה הוא יודע על ביבי שביבי מאוים ע"י המושחת הזה?! המושחת הזה חושב שהליכוד הוא בית מחסה ויכול להסתתר מפני הפשעים שלו כלפי העם היהודי ומפני השחיתויות שלו ובגלל שהוא חייב למפלגה שלו אנחנו העם היהודי לא נהיה שעיר לעזאזל שלו ולא של העוין מהבית הלבן שמשום מה ביבי בייש אתנו עם הרפיסות וההתרפסות הזאת בפני העוין שגם ככה השתן עלה לו לראש בא ביבי והעלה לו עוד קצת!!הגיע הזמן שמפלגות הימין יפעילו מנהיגות חזקה וראויה על מנת להדוף את השמאלנים ואת פושעי אוסלו, המדינה בהרס טוטאלי!! השמאלנים יחד עם האנטישמים והעוינים הם סכנה להמשך קיום המדינה!!מה קורה פה? הנשיא החתרן הבלתי נלאה מצד אחד, מצד שני השמאלן המנוול הזה, מי מנהל את המדינה? וביבי כמו בובת מריונטה רוקד לצלילי החליל של השמאלנים האלה! מדינת ישראל לא תשלם שוב מחיר דמים על מנת לכפות על הפשעים שלהם! הכישלון לא מפסיק להתנכל ליהודים חובשי הכיפות ומשחק אותה אבו עלי על איראן לא מסוגל לטפל בטרור מתחת לאף שלו ומפקיר את ביטחון היהודים ע"י פתיחת מחסומים על מנת למצוא חן בעיני האנטישמים והעוינים! עוד בגלל ההתלהמות שלו יגרור את מדינת ישראל למלחמה שנשלם שוב מחיר יקר, איראן היא לא הבעיה של מדינת ישראל כמו שהפליטים הארורים האלה הם לא הבעיה של ישראל! המשך מדיניות של פושעי אוסלו היא הסכנה לקיומה של מדינת ישראל 16 שנה מספיק זמן שיראו את התוצאות הארורות שלהם! יש לבטל את ההסכם הזה ולאלתר !

    נמשיך ונבנה בתים לתפארת מדינה ישראל בכול אדמות המדינה כולל בירושלים עיר בירת העם היהודי שלנו לנצח נצחים ואף אחד לא יכתיב לנו מה לעשות במדינה שלנו!לעולם לא נוותר על רמת הגולן ולא על ירושלים, ביבי הבטיח את זה בבחירות ולכן בחרנו בו, אם העם היהודי היה רוצה את המדיניות הארורה שלו היו ישר בוחרים בו, עובדה שהוא נבעט החוצה! ארור יהיה מי שיבחר במפלגת העבודה וקדימה בהיסטוריה שלהם רק אסונות נזקים שפיכות דמים המיטו עלינו!מספיק בגלל שרון והמפיונר המושחתים שילמנו מחירים יקרים!