יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

ליברמן: "ארה"ב תתנגד להכרזה חד-צדדית"

ימים ספורים לאחר שנודע כי הפלסטינים פועלים לקבל הכרה בינלאומית להכרזה חד-צדדית על הקמת מדינה פלסטינית, אומר שר החוץ כי אין סיכוי להכרזה כזו, משום שארה"ב עשויה להטיל וטו על-כך במועצת הביטחון של האו"ם. נתניהו, אמש: גם ישראל תבצע צעדים חד-צדדיים

אבי משה כ"ט בחשון תש"ע - 16/11/2009 12:09
שר החוץ אביגדור ליברמן אומר, כי רעיון ההכרזה החד-צדדי על הקמת מדינה פלסטינית אינו רלוונטי, משום שארצות הברית עשויה להטיל וטו על הכרזה כזו במועצת הביטחון של האו"ם.
 
ליברמן אמר הבוקר (ב') את הדברים בועדת החוץ והביטחון של הכנסת, והוא מצטרף לדבריו של נתניהו, אמש, כי הכרזה חד-צדדית מצד הפלסטינים תוביל את ישראל לתגובה חד-צדדית משלה.
 
בעניין הסורי, אמר בועדת החוץ והביטחון ראש המרכז למחקר מדיני במשרד החוץ, נמרוד ברקן, כי דמשק אינה מתכוונת להתנתק מהחיבור שלה לאיראן, וכי בטרם ייפתח משא ומתן עם ישראל, תדרוש סוריה מחוות רבות.
 
לדבריו, הסכם שלום עם סוריה אינו מציאותי כל-כך, משום שסוריה תסרב להתנתק מאיראן וכן לא תסכים לבצע רפורמות של דמוקרטיה במדינה.
 
יצוין, כי הצהרותיהם של ליברמן ונתניהו נאמרו בעקבות ההכרזה של הבכיר הפלסטיני, סאאב עריקאת, כי החל תהליך בינלאומי להשגת תמיכה בהכרזה חד-צדדית על הקמת מדינה פלסטינית. עריקאת סיפר, כי מזכ"ל האו"ם ובכירים בהנהגה הרוסית, תומכים במהלך, וזאת בתגובה להתנהלותה של ישראל מול הפלסטינים.
  1. 1. כלאם פאדי: אבו מאזן יודע שבלי צה"ל אין לו חיים
    אבו עלי 16/11/2009 14:04
    אבו מאזן אומר בעצם: תחזיקו אותי שאני לא אכריז על מדינה.
    הוא יודע היטב שבלי כוחות צה"ל בסביבה, החמאס יעשה ממנו ומתומכיו שיפודים.