יום שלישי ט"ו בניסן תשפ"ד 23/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

כוחות הביטחון של מצרים גילו מצבור נשק ענק בגבול ישראל

בפשיטה של כוחות הביטחון המצריים, התגלה מצבור ענק של אמצעי לחימה בגבול ישראל-מצרים, וזאת במסגרת מאמצי השלטונות במצרים למגר את הברחת אמצעי הלחימה לרצועת עזה. לאחרונה התגלו עשרות רקטות במפעל מקומי במצרים

איתן פריד כ"א באייר תשס"ט - 15/05/2009 13:38
מצרים הצליחה לחשוף לאחרונה מצבור ענק של אמצעי לחימה בצפון סיני, סמוך מאד לגבול מצרים-ישראל, וזאת כחלק ממאבקם של השלטונות המצריים להיאבק נגד ארגוני הטרור הפועלים משטחה, ובהם חיזבאללה וחמאס.
 
העיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא-לאור בלונדון, דיווח הבוקר (ו') כי כוחות הביטחון של מצרים הצליחו לאתר בחודשים האחרונים במחבוא בא-סבאחה 266 רקטות, שלושה טילים נגד מטוסים, 43 מוקשים, 51 פגזים, 21 רימונים, 178 כדורי מקלע, וכלי-נשק נוספים. במצבור נוסף שהתגלה בראשית השבוע האחרון, התגלו עשרות רימונים, פגזים ורקטות ומאות כדורים ותחמושת נוספת.
 
איתור אמצעי הלחימה נעשה במסגרת המאבק של כוחות הביטחון של מצרים נגד ארגוני הטרור הפועלים משטח מצרים, במיוחד בצפון סיני. השלטונות הנחו את הכוחות בשטח להתרכז באיתור המבריחים, הפועלים בדרך-כלל באמצעות מנהרות הברחה בין רפיח המצרים לרפיח ברצועת עזה.
 
אין זו הפעם הראשונה שמצרים מצליחה לאתר אמצעי לחימה. לפני מספר שבועות נעצרו כמה אנשים לאחר שניסו להבריח עשרות רקטות לרצועת עזה. הרקטות נמצאו בתוך מפעל מקומי. בעל המפעל נעצר עם כמה מאנשיו.