יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

נתניהו: הספינה - הוכחה ניצחת לפעילות הטרור של איראן

מחזקת את ההסברה: ראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר הערב בעקבות תפיסת אוניית הנשק מאיראן, כי מי שעוד היה זקוק להוכחה ניצחת כי אירן ממשיכה לשלוח נשק לארגוני הטרור באזור, קיבל אותה היום באורח ברור וחד משמעי

דוד שמואלי י"ז בחשון תש"ע - 04/11/2009 21:28
"איראן שולחת נשק לארגוני טרור על מנת לפגוע בערי ישראל ולהרוג אזרחים, הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תפעיל לחץ של ממש על איראן לחדול מפעילות נפשעת זו ותיתן גיבוי לישראל כאשר היא מתגוננת מפני הטרוריסטים ופטרוניהם".
 
את הדברים אמר לפני שעה קלה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעקבות תפיסת אוניית הנשק שהגיעה מאיראן. נתניהו הדגיש בדבריו, כי מי שעוד היה זקוק להוכחה ניצחת כי אירן ממשיכה לשלוח נשק לארגוני הטרור באזור, קיבל אותה היום באורח ברור וחד משמעי.
 
 לעת עתה, מבדיקת מחצית מכמות המכולות שהיו על הסיפון, מתברר כי למעלה מ-3,000 רקטות מסוגים שונים נתגלו בספינת הנשק שנתפסה אמש על ידי צה"ל. בחיל הים העריכו כי מלאי התחמושת, אשר הגיעה מאיראן, יכול היה להספיק לחיזבאללה לפרק זמן של לחימה בשטח העומד על חודש ימים.
 
סגן מפקד חיל הים, תת אלוף רני בן-יהודה, אמר בשיחה עם כלי התקשורת כי בספינה נמצאה כמות תחמושת הגדולה פי עשרה מזו שהתגלתה על אניית "קארין איי" לפני כשבע שנים, בשנת 2002.
 
מוקדם יותר פתח שר החוץ הסורי, ואליד מועלם בסדרת הכחשות כי בספינה שנתפסה על ידי ישראל היו אמצעי לחימה. לדבריו "בספינה היו סחורות שהועברו מאירן לסוריה, ולא היה עליה ציוד צבאי לייצור נשק בסוריה".
 
במסיבת עיתונאים משותפת שערך בטהרן עם עמיתו האירני מנושהר מותקי, אמר שר החוץ הסורי כי "בים יש פיראטים שמנסים לפגוע במסחר בין סוריה ואירן", ברומזו למדינת ישראל.