יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הוסרה הכוננות הגבוהה באזור השרון

כוננות המשטרה ומגן דוד אדום באזור השרון הוסרה, לאחר שכוחות הבטחון התמקדו באחת הערים באזור בלבד

משה שוורץ ואיתן פריד י"ז בחשון תש"ע - 04/11/2009 15:57
הכוננות הבטחונית הגבוהה הוסרה לאחר שעות ארוכות של מתח, כאשר כוחות הבטחון הורידו את רמת הכוננות שהוכרזה באזור השרון.  זאת לאחר שהמשטרה ומגן דוד אדום העלו אחר הצהרים (ד') את רמת הכוננות בכל איזור השרון לרמה ג', בעקבות מידע קונקרטי אודות מחבל שנכנס לאזור, והקימו מחסומים בצמתים ובכניסות לערים בשרון.
 
הכוננות הוכרזה בעקבות מידע שהתקבל, אודות רכב חשוד ובו דמות חשודה, שלפי המידע חדר לתוך שטח ישראל.
 
בעקבות המידע, הוחלט להעלות את רמת כוננות באזור כולו. שוטרים הציבו מחסומים בכניסה לעיר כפר-סבא ובמקומות נוספים באזור השרון.
 
מד"א הורה לנהגי האמבולנסים ולצוותים השונים להעלות את רמת הכוננות לרמה גבוהה, בעקבות המידע. עתה, כאמור, הוסרה הכוננות והשקט שב על כנו.

(עודכן: 18:11)