יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

מפגינים צעקו לעבר השר: "אתה שקרן ורמאי"

מפגין בודד הצליח להתקרב לעבר שר האוצר במהלך נאום ולדרוש ממנו "תדאג לרוכבי האופנועים"

ראובן שטיין ט"ז בחשון תש"ע - 03/11/2009 18:59
במהלך הכנס השנתי של המי"ל שהופק השנה ע"י חדרי חרדים שהתקיים היום (ג'), לשיווק אפקטיבי במגזר החרדי, התפרץ אחד המשתתפים לעבר שר האוצר יובל שטייניץ במהלך נאומו, בקריאות גנאי.

"אתה שקרן, אתה רמאי", זעק המפגין בגרון ניחר. לאחר שהתבקש על ידי שכניו לשולחן להירגע ולתת לשר האוצר להמשיך בנאומו, התיישב במקומו אך לא לזמן רב.

לא חלפו שתי דקות עד שקם בסערת רוחות מכיסאו והחל תוקף את השר כשהקהל מריע לו ואף מוחא כף. "אתה דואג לחזקים במקום לדאוג לחלשים. אתה מזניח את עשרות אלפי רוכבי האופנועים המשוועים לעזרה כדי שחברות הביטוח ירוויחו יותר על גבם".

השר שטייניץ היה צריך להתעלם מבריונות כזאת, ולהמשיך בנאומו. תפקידם של הסדרנים לעשות את העבודה השחורה, וחזקה על מאבטחי אישים של ממשלת ישראל שיטפלו בו כראוי. אך המציאות הייתה שונה.

השר איבד את ריכוזו ואת עשתונותיו. נאומו חוצב הלהבות נקטע על ידי אותם מפגינים, שהשיגו את מבוקשם. כלי תקשורת מובילים דיווחו על המהומה הגדולה, במקום לדווח על עיקרי דבריו של השר, שנשכחו כלא היו. השר מצידו הפסיק את דברו כדי לעדכן את קהל המאזינים כי הוא לא ייכנע לבריונות מהסוג הזה והצביע על המפגין שגרם למהומה כשאמר "ראו כיצד בריון אחד לוקח את חירותנו. משרד האוצר לא ייכנע לבעלי ההון ולקבוצות לחץ ויפעל למי מה שנראה לנו צודק ותקין לטובת מדינת ישראל".

יש שיגידו כי לא היו בדבריו של השר חידוש משמעותי, למעשה, וכי דבריו נאמרו בהזדמנויות שונות בעבר, לכן, העיתונאים המסקרים ראו לנכון לפרסם את דבר המפגינים במקום את עיקרי הדברים שהועלו בנאום שנקטע בשיאו.

שוב, מארגני המחאה נגד התייקרות הביטוח של רכבים דו-גלגליים צברו לעצמם נקודת זכות. המלחמה הזאת לא נגמרה.
  1. 1. המלחמה הזאת אכן לא נגמרה!
    דודו 03/11/2009 20:06
    צריך לעשות סוף לסיפור השערורייתי הזה! נמשיך לחסום כבישים אם נצטרך ונראה את משרד האוצר נלחם בדברים החשובים באמת במקום להילחם בסטודנטים