שבת י"ב בניסן תשפ"ד 20/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

יו"ר מרכז השלטון המקומי: "שלא יעבדו עליכם בנתוני המים"

יו"ר המרכז לשלטון מקומי טוען כי רשות המים מטעה את הציבור בתעריפי המים שיחולו מינואר הקרוב

איתן פריד ו' בחשון תש"ע - 24/10/2009 22:55

מזה מספר חודשים מזהיר מרכז השלטון המקומי את חברי וועדת הכספים ואת הציבור הרחב על הרפורמה הכפולה של רשות המים, ומפרסם חישובים שונים בנושא, אף מציג התנגדות לחישובי העלות, כפי שמוצגים בידי גורמים ממשלתיים או של רשות המים.

יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, הנלחם לביטול היטל הבצורת, מתריע מפני את הרפורמה המתוכננת בחישוב עלות השימוש במים שתהיה תקף החל מחודש ינואר הקרוב, עם פתיחת השנה האזרחית – שנת הכספים 2010.

בוחבוט פנה לוועדת הכלכלה בנושא ייקור התעריפים ולצוות המשותף לוועדות הכלכלה והכספים, כדי שיבקרו את רשות המים, ובמקביל חישבה ובדקה מחלקת הכלכלה והמידע בשלטון המקומי את שינוי מחירי המים בינואר 2010, בעקבות כך אמר בוחבוט כי "רשות המים מטעה את הציבור ואינה מוסרת נתונים מדויקים". דברי היו"ר.

בהודעה שפרסם מרכז השלטון המקומי נאמר כי הנתונים שפורסמו בחלק מכלי התקשורת, הניזונים מנתוני רשות המים, אינם נכונים, והם פונים לציבור לבדוק זאת באתר אינטרנטי מיוחד.

"אני מזמין כל אחד ואחת מכם לחשב בעצמכם את חשבונות המים אחרי היטל הבצורת ואחרי ייקור ינואר 2010 ולהיווכח באחוזי הייקור בחשבון המים", נאמר בהודעה.


ל'אתרוג' נודע, כי קריאה מופצת באמצעים שונים ברשת, הקוראת לאזרחים לפנות לאתר ולהיווכח בעצמם בנתונים. הפנייה כוללת את הקישור לאתר המדובר ונפתחת במילים: "בדוק בעצמך"


לדברי היו"ר, המכסה המוקצבת לנפש, עבורה יוכלו לשלם מחיר נמוך, החל מה1 בינואר 2010, תעמוד על 2.5 קוב לחודש לנפש, בלבד.

להלן הנתונים, כפי שמוצגים מאת המרכז לשלטון מקומי, למשפחה גרעינית (4 נפשות) לחודשיים:

[]