יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

האוצר חוקר את שוק הבריאות

המפקח על הביטוח פרסם מחקר השוואתי בין כל הפוליסות המכסות ניתוחים פרטיים בישראל להשוואה שקולה של האזרח

איתן פריד א' בחשון תש"ע - 19/10/2009 11:55

המפקח על הביטוח, ידין ענתבי, פרסם היום (ב') השוואה מעודכנת בין כל פוליסות ביטוח בריאות הפרט, המכסות ניתוחים פרטיים בישראל, של חברות הביטוח השונות.


המסמך משווה, למעשה, בין דמי הביטוח בפוליסות פרט שמציעות חברות הביטוח, בין הכיסויים שניתנים לביצוע ניתוחים, וגם מציג נתונים השוואתיים לגבי הכיסויים הנוספים לטיפולים בחו"ל אשר בדרך כלל נדרש המבוטח ברכישתם, כדוגמא: השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, ניתוחים בחו"ל ותרופות שונות.


"מסמך ההשוואה הינו כלי עזר למבוטח אשר מטרתו לאפשר לצרכן לבחון את דמי הביטוח בכל פוליסה וכן את הכיסויים הנכללים בה. באמצעות כלי זה יוכל הצרכן לקבל החלטה נבונה ביחס לפוליסה המתאימה לטעמיו ולצרכיו האישיים." נאמר בהודעת משרד האוצר על פרסום המסמך, שיהווה מדד יעיל ואמין לחקר לאזרח.



ההשוואה שפורסמה היום תאפשר למבוטחים אשר חברים בתוכניות השב"ן ומעוניינים לרכוש ביטוח בריאות הכולל כיסוי בגין ביצוע ניתוחים פרטיים בישראל, לבדוק את הכדאיות של רכישת תוכניות אלו לעומת רכישת תוכניות הכוללות כיסוי לניתוחים מ-'השקל הראשון'.


בהודעה צויין, כי "לאדם שיש אפשרות לרכוש ביטוח קבוצתי, באמצעות המעסיק שלו או באמצעות ארגון אחר בו הוא חבר, מומלץ לבדוק את התנאים המוצעים במסגרת הביטוח הקבוצתי לעומת התנאים בפוליסות הפרט, בטרם קבלת החלטה בנוגע לרכישת ביטוח בריאות."