יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

הישג לליצמן: הליכי המכרז להקמת בית החולים באשדוד – יימשכו

משרד האוצר הכניס לחוק ההסדרים החלטה הקובעת כי הבנייה תידחה ב-11 שנה. ליצמן הודיע כי יתנגד, והאוצר התקפל

שמואל ברזל ו' באייר תשס"ט - 30/04/2009 12:16
הישג לסגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן: חוק ההסדרים לא יכלול סעיף הדוחה את הקמת בית החולים החדש באשדוד ב-11 שנה, עד לשנת 2020.
 
סגן השר הרב ליצמן מלווה את רעיון הקמת בית החולים באשדוד מזה כמה שנים, עוד בעת כהונתו בעבר כיו"ר ועדת הכספים. אתמול פורסמה טיוטת חוק ההסדרים לשנתיים הקרובות, ואחד ה"עזים" שפקידי האוצר הכניסו להצעת החוק, היתה דחיית הקמת בית החולים באשדוד בלא-פחות מ-11 שנים.
 
סגן השר ליצמן הודיע באופן נחרץ, כי לא יתן לסעיף הזה לעבור בממשלה ובכנסת. פקידי האוצר, כך מסתבר, לא ערכו "שיעורי בית" מתאימים. מישהו שכח לעדכן את הפקידים כי הלוחם הגדול למען בית החולים הוא סגן שר הבריאות, שכעת, בתפקידו החדש, מתכוון לקדם במהירות את הוצאת המכרז להקמת בית החולים.
 
בעקבות התנגדותו הבולטת של ליצמן, הודיע הבוקר (ה') הממונה על התקציבים במשרד האוצר, רם בלינקוב, כי המשרד חוזר בו מהכוונה לכלול את הנושא בחוק ההסדרים. במשרד חששו גם מקמפיין מחודש של ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, נגד משרד האוצר בעניין, כפי שכבר עשה לפני כשנה.
 
"גלובס" מדווח, כי במכרז מתמודדות שלוש קבוצות: "שירותי בריאות כללית" (באמצעות מכון מור); קבוצה משותפת בראשות אפריקה ישראל, דניה סיבוס וחברת מיזמים; ורשת "אסותא" שבבעלות "מכבי שירותי בריאות".