יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24/04/2024
חפש

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

חדשות

אושרו הטבות במס למתנדבי הארגונים ההתנדבותיים

ועדת הכספים אישרה שורה של הטבות מס שנועדו להקל בהוצאותיהם של מתנדבים בישראל

שמואל ברזל ז' באב תשס"ט - 28/07/2009 16:43
ועדת הכספים אישרה היום (ג') הטבות בהכרה בהוצאותיהם של מתנדבים בארגוני ההתנדבות. 
 
נציגת רשות המיסים, עו"ד מיכל האנר אמרה, כי חברי ועדת הכספים מתבקשים לאשר את הטבות בסעיפים שונים, ובהם הכרה בהוצאות כיבוד בסכום של 12 שקל לאדם, במקום 24 שקל לאדם ליום.
 
בנוסף, הוצאות לרכישת דלק המשמש את המתנדב לנסיעה למקום פעילותו ההתנדבותית, יוכרו בסכום של עד 600 שקל לחודש, במקום 300 שקל כיום, וכן להחיל את ההשתתפות בדמי הנסיעות גם על התחבורה הציבורית במקסימום של כ-200 שקלים לחודש. בנוסף, הוצאות על החזרי טלפון בבית, מ-50 שקל כיום, ל-100 שקל. הטבה זו תחול גם על מכשירים סלולאריים.
 
עוד נקבע, כי סכום החורג מהתקרות המפורטות יחויב במס כהוצאה עודפת של המוסד הציבורי. לדברי אנשי רשות המסים, ההטבות נועדו לעודד את ההתנדבות בארגונים בישראל.
 
ח"כ הרב אמנון כהן שניהל את הדיון, אמר כי הוא מברך את מנהל רשות המיסים יהודה נסרדישי על יוזמה זו.