יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

בזק משיקה: מוזיקה חסידית בהמתנה

בזק משיקה: מוזיקה חסידית בהמתנה

בזק עוקפת את המתחרים ומשיקה מגוון שירותים חדשים על גבי רשת ה-NGN: בשירות מנגינה בהמתנה ברשת החדשה של בזק - גם מוסיקה חסידית!!

איתמר רוזן, כ"ט באב תש"ע - 09/08/2010 11:04
בזק משיקה ארבעה שרותים חדשים על גבי רשת ה-NGN. מדובר בשירות מנגינה בהמתנה, שלוחת Bphone, מרכזייה ביתית ואחסון ברשת (NETDISK). עם השקת רשת ה-NGN לפני כשנה הכריזה בזק כי מעבר לשדרוג רשת האינטרנט והשקת קצבי גלישה גבוהים במיוחד, תציע הטכנולוגיה החדשה גם שירותי טלפוניה ואינטרנט מתקדמים ללקוחות הפרטיים והעסקיים של החברה. מהשירותים יכולים להנות לקוחות הנמצאים בטווח הפריסה של רשת ה-NGN. נכון להיום מדובר על מעל למיליון לקוחות, והכמות גדלה בקצב גבוה במיוחד מדי יום.

רן גוראון סמנכ"ל השיווק של בזק, "בזק פורעת את השטר ומוכיחה שרשת ה-NGN היא הרבה יותר מקצבים מהירים. בניגוד למתחרים, בזק היא היחידה שמשיקה מגוון רחב של שירותים מתקדמים. זהו רק קצה הקרחון ובקרוב נשיק שירותים נוספים על גבי הרשת החדשה. בנוסף לקצבי הגלישה המהירים, רשת ה-NGN מקפיצה את קו מוצרי הטלפוניה של בזק מדרגה ומאפשרת שירותי טלפוניה מתקדמים ונגישים להפעלה ומכל מקום".

שירות מנגינה בהמתנה אותו משיקה בזק היום מוכר דווקא כשירות שחברות הסלולר מעניקות, והיום לראשונה מתאפשר השירות גם ללקוחת בזק. על פי הערכות מעל מליון וחצי משתמשים נהנים כבר היום מהשירות בקרב מנויי הסלולר, ובבזק מאמינים כי יהיה ביקוש גדול במיוחד לשירות. השירות מאפשר השמעת שיר לבחירת הלקוח, במקום צליל החיוג הרגיל. לקוחות בזק יוכלו לבחור שיר מתוך מאגר הכולל מעל אלף שירים בקטגוריות פופלריות בניהן, רוק, פופ, לועזי, ישראלי, ים תיכוני וכדומה. השירות אינו כרוך בהתחייבות, כאשר בחודש הראשון ניתן השירות להתנסות ללא תשלום. לאחר ההתנסות התשלום החודשי עבור השירות יעמוד על 6.90 שקלים לחודש.

שירות נוסף על גבי רשת ה-NGN הוא המרכזייה הביתית, המאפשרת לקיים שלוש שיחות בו זמנית על גבי קו טלפון אחד. בנוסף, המרכזייה הביתית מאפשרת גם העברת שיחות בין השלוחות וביצוע שיחות בין השלוחות (ללא תשלום). לשירות יכולים להצטרף לקוחות המחוברים לאינטרנט ממהירות 2.5 מגה, כאשר הרשת האלחוטית תשמש גם את האינטרנט וגם את הטלפוניה. השירות אינו מצריך בהכרח רכישת מכשיר טלפון חדש, שכן מרבית המכשירים הנמכרים היום בשוק תומכים בשירות. השירות בעלות של 10 שקל בחודש בלבד. בבזק צופים כי לשירות זה קהל יעד של כ- 300 אלף בתי אב. הערכה זו מבוססת על מספר לקוחות פרטיים של בזק בעלי יותר מקו אחד בבית. השירות יושק בקרוב.

בתוך כך, בזק משיקה מסחרית גם את שירות ה- Bphone המאפשר ללקוחות בזק לדבר מקו הבזק שלהם מכל מקום בו הם נמצאים, אם בבית ואם מחוצה לו. השירות מתאפשר באמצעות התקנה עצמאית ופשוטה של תוכנה על גבי מחשב נייד או נייח ושאר מכשירים ניידים, בהם אייפד ואייפון, המאפשרים להנות מהשרות גם כאשר נמצאים מחוץ לבית באזורים בהם יש תשתית אינטרנט כלשהי (wifi או בכלל). למעשה מדובר ב- Soft Phone המשמש כקו טלפון בזק לכל דבר, ומאפשר הוצאה וקבלת שיחות לכל יעד ומכל יעד בתעריפי בזק הרגילים, ניהול רשימת אנשי קשר, ניהול יומן שיחות ושליחת SMS. בשלב זה, השירות אינו כרוך בדמי התקנה ובתשלום חודשי קבוע.

השירות הרביעי שבזק משיקה היום על גבי רשת ה- NGN הוא אחסון ברשת. מדובר על פורטל יעודי לגיבוי ואחסון קבצים אישיים מכל סוג שהוא (תמונות, מסמכים וקבצי מולטימדיה), בעלות של שקל לג'יגה בלבד. מדובר על פורטל אחסון  בשפה העברית על גבי שרתי האינטרנט של בזק בישראל (לעומת שרתי אחסון נפוצים אחרים שהשרתים שלהם בחו"ל).

בתוך כך עולה בזק בגל השני בקמפיין  נרחב לרשת ה-NGN שהחל לפני כשבועיים, כאשר הפעם הדגש יהיה על השירותים החדשים, זאת לעומת הגל הראשון שביקש לציין את הפריסה הנרחבת של רשת ה-NGN ברחבי הארץ. הקמפיין, תחת הכותרת, "להנות ממוצרי העתיד שישנו לכם את חווית התקשורת בבית", באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי יכלול פרסום בעיתונות ובטלוויזיה וימשך כשבועיים.
 

נספח לשירותים החדשים של בזק על גבי רשת ה- NGN



Bphone

שירות זה מהווה אפשרות נוספת לשימוש בקו הביתי, עם מספר זהה למספר הטלפון הפרטי של הלקוח בביתו (או במשרד). ניתן לבצע שיחות בו זמנית, גם מהבית וגם מהמחשב בזהות אותו המספר. במידה ואין מענה בבית לאחר 7 צלצולים, תעבור השיחה ישירות למחשב, והלקוח יוכל לקבל את השיחה בכל מקום בו הוא נמצא ללא כל עלות. על מנת להירשם לשירות ה-Bphone אין צורך להיות לקוח של בזק באינטרנט, כל עוד ללקוח קו טלפון בזק.


Netdisk

שירות האחסון ברשת, ה- Netdisk שומר על הקבצים החשובים ומאפשר גישה לקבצים מכל מחשב ומכל מקום בארץ ובעולם, וכל זאת על ידי ממשק נוח ופשוט בשפה העברית. שירות Netdisk מאפשר  אחסון בנפח של  2GB ללא תשלום ואילו מנפח 10GB (10 שקל בחודש), 15GB (15 שקל בחודש) ועד 20 ג'יגה  (עלות 20 שקל בחודש), זאת ללא התחייבות.

ניתן להפעיל את השירות מכל דפדפן אינטרנט, ובנוסף השירות כולל גם תוכנה המותקנת על גבי המחשב האישי ומאפשרת לגבות קבצים באופן אוטומטי. כמו כן, השירות מאפשר לשתף אחרים בקבצים באופן סלקטיבי, כך שניתן לשתף חברים ומשפחה בתמונות ובסרטונים משותפים.

המרכזייה הביתית

המרכזייה הביתית של בזק מאפשרת לקיים 3 שיחות בו זמנית על גבי קו טלפון אחד, מאפשר העברת שיחות בין שלוחות, שיחות חינם בין השלוחות.
המתחברים לשירות יהנו מנתב אלחוטי תקן N המשמש בו זמנית גם כרשת אלחוטית וגם כמרכזייה ביתית. בנוסף, ניתן להוסיף לשירות שלוחת Bphone למחשב או לסלולר שתהווה למעשה את השלוחה השלישית לשירות.

השירות פועל באמצעות נתב אלחוטי תקן N מסוג Thomson המרכז את כל שירותי הטלפוניה והאינטרנט הביתיים. הנתב פועל בקצבים 2.5 עד 15 מגה.

השירות בעלות של 10 שקלים לחודש במודל חיוב זיכוי (24.90 – 14.90 = סה"כ 10 ₪ בחודש למשך 24 חודשים), כאשר בשלב זה לא ייגבה תשלום חודשי קבוע עבור השירות. דמי התקנה 99 שקל. במידה ומדובר בהתקנת קו חדש דמי ההתקנה עבור הקו כבר כוללים התקנת מרכזיה ביתית

בנוסף, לקוחות שירצו יוכלו להנות ממכשיר טלפון מתקדם מסוג Thomson בעלות של 10 שקלים לחודש (למשך 24 חודשים). המכשיר המותאם מאפשר יכולות נוספות כגון: העברת שיחה בין השלוחות, שיחות חינם בין השלוחות ועוד.