יום שני כ"ב בתשרי תש"פ 21/10/2019
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

תדיראן יוצאת בקמפיין רחב היקף למגזר החרדי תחת הכותרת: "גם בשבת, מעצמה טכנולוגית אצלך בבית"

תדיראן יוצאת בקמפיין רחב היקף למגזר החרדי תחת הכותרת: "גם בשבת, מעצמה טכנולוגית אצלך בבית"

תדיראן יוצאת לשוק עם מזגן חדיש ומתקדם בעל פונקצית שבת ייחודית המאפשרת שימוש במזגן בשבת בהידור רב בשבתות ובחגים. מסקרי עומק עולה כי הציבור החרדי בוחר במזגנים של תדיראן

איתן פריד, ד' באב תש"ע - 15/07/2010 11:04
חברת המיזוג המובילה בישראל תדיראן, יוצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף במגזר החרדי, תחת הכותרת: גם בשבת, מעצמה טכנולוגית, אצלך בבית. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות המובילה, כרזות רחוב, שלטי חוצות, תשדירים וחסויות בתחנות הדתיות. המסר המרכזי מדגיש את היתרון הבלעדי שיש למזגני תדיראן עבור הצרכן החרדי והדתי, פונקצית שבת, המאפשרת הפעלת המזגן בהידור רב בשבתות וחגים, באישור המכון המדעי טכנולוגי להלכה, בראשות הרב לוי יצחק הלפרין.

ממחקרי עומק שביצעה תדיראן לקראת המהלך עולה כי למזגני תדיראן יתרונות רבים עבור הצרכן החרדי, והיא מובילה הן בתפיסת האמינות והן בפרמטרים טכנולוגים ואחרים. מהמחקר עלה כי הצרכן החרדי מעוניין במזגן 'מבית טוב עם אבא', כאשר תדיראן מוכרת כמותג אמין ומוערך מאוד. יצוין, כי שוק המזגנים החרדי נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, הן בשוק הפרטי והון בשוק המוסדי.

הקמפיין נערך במחלקה החרדית של מקאן אריקסון, שתדיראן הצטרפה בשנה האחרונה למעגל לקוחותיה. 

יהודה ווכטל, מנהל השיווק של תדיראן מסר כי:" קהל הלקוחות הדתי והחרדי מהווה נתח נכבד וחשוב מסך הלקוחות של חברת תדיראן. החלטנו לפתח ולהרחיב משמעותית את הפנייה לציבור זה על ידי מזגן ייעודי ובלעדי המותאם לציבור הדתי והחרדי .המוצר מאפשר שימוש למהדרין במזגן בשבתות בחגים או כדברי הרב הלפרין "פיקוד שבת זה מנטרל את ההשפעה על פעילות המזגן ,כתוצאה מפיחת דלתות חלונות או סגירתן ומעצם נוכחות האדם בשטח,ויש הידור רב להשתמש במזגנים אלו בשבתות וחגים"

מזגני תדיראן

תדיראן, החברה המובילה בישראל למוצרי צריכה, הפכה ב-46 שנות פעילותה לשם נרדף למזגנים איכותיים בטכנולוגיות מתקדמות. החברה מציעה מגוון פתרונות מיזוג אוויר לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי, הכוללים קו מוצרים רחב. מהמחקר שערך מכון MARKET WATCH עולה, כי תדיראן מובילה במודעות של הצרכנים הישראלים לחברות המייצרות מזגנים, וכי היא נתפסת כוותיקה והישראלית מביניהן. מזגני תדיראן נתפסים כאיכותיים ואמינים וכן כבעלי מחיר טוב יותר מהמתחרים, ואילו השירות של החברה נתפס כמהיר ויעיל.