יום חמישי י"ח באדר ב תשפ"ד 28/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

באיזה צבע תרצה את העתיד שלך?

באיזה צבע תרצה את העתיד שלך?

תלמידות חרדיות מעצבות את העתציד במבחר, מרכז לימודים והכשרה מקצועית למגזר החרדי. בוגרות המסלולים תופסות את מקומות העבודה הנבחרים בשוק, ויש מפסיק מקום לכולם - המקום עוצב נכון

איתמר רוזן, י"ג באייר תש"ע - 27/04/2010 11:53
ענף האדריכלות ועיצוב פנים נמצא בעיצומו של תהליך מרתק, כאשר כלים מתקדמים וממוחשבים עוזרים ביצירת החזון היצירתי של אדריכלים ומעצבים. שנה אחרי שנה חודש ניסן מהווה במגמת אדריכלות ועיצוב פנים של ה'מרכז החרדי להכשרה מקצועית' שיא של ארבעה חודשי לימוד, כאשר לקראתו מסיימות הלומדות במגמה, קורסים מורכבים העוסקים בתכנון ועיצוב אדריכלי. 

בשבועות האחרונים הגישו תלמידות מגמת אדריכלות ועיצוב פנים את פרויקט סיום קורס בעזרת שרטוטים מורכבים והדמיות סביבה ארכיטקטונית ובכך המחישו הלכה למעשה את הידע הרב שרכשו במהלך סמסטר החורף. בפרזנטציות מרשימות הציגו התלמידות פרויקטים מורכבים כאשר ביניהם ניתן למצוא: תכנון חנות 'קיוסק' הנמצא בסביבה עירונית, מבנים ציבוריים כגון; ספריה, מרכזי חוגים וכדו', בניין מגורים במרחב הסואן של מרכז ירושלים ועוד. 

מפקחת תחום הלימודים במה"ט – המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע, גב' עדנה כנף אשר נכחה ביום הגשת הפרויקטים הופתעה מאוד מרמת הלימודים הגבוהה ובירכה את התלמידות המוכשרות ואף הוסיפה כי היא בטוחה שכולן תשתלבנה במקומות עבודה נחשקים. מהמרכז החרדי אומרים כי, חובבי התחום יכולים עדיין להתרשם מחלק קטן של הפרויקטים אשר מוצג בבית המרכז החרדי להכשרה מקצועית בגבעת שאול י-ם.

במרכז החרדי להכשרה מקצועית" הזוכה שוקדים בכל עת על פתרונות יצירתיים, כדי שגם בוגרות הקורסים הבאים תוכלנה להשתלב בסביבת עבודה משולבת טכנולוגיות מתקדמות בצורה המהירה ביותר.