יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

פנטן חדש בישראל

פנטן חדש בישראל

חדש בישראל: פנטן פר-וי משיקים בישראל סדרה חדשה של 5 מסיכות לשיער מלא וחזק חזק. איך ניתן לשקם שיער פגום 'וגמור'? למי זה מיועד? פנטן פרו-וי: ניקוי, ריכוך ועכשיו - גם הזנת שיער מתקדמת

איתמר רוזן, ד' באייר תש"ע - 18/04/2010 02:00

מותג טיפוח השיער פנטן פרו-וי משיק בישראל סדרה חדשה של 5 מסיכות בטכנולוגיה מתקדמת למראה שיער חזק

סדרת מסיכות השיער החדשה של פנטן כוללת: מסיכת ברק; מסיכה לחיזוק סיב השערה והפחתת שבירה; מסיכה עם לחות מוגברת; מסיכת טריפל אמינו לשיקום מיידי; מסיכה אינטנסיבית לצבע מלא חיים

מאז השקתו, פנטן הוא המותג המוביל בשילוב בין מדע ויופי  עם מוצרים העושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת והינו השמפו הקוסמטי הנמכר ביותר בישראל.

על מנת להשיג מראה שיער חזק ובריא, המומחים של פנטן ממליצים על  שימוש שגרתי במסכות השיער החדשות של פנטן. 

שגרת טיפוח בשלושה שלבים

מומחי מותג טיפוח השיער המוביל פנטן פרו-וי, זיהו את הצורך לטיפוח יסודי של השיער ומגישים לך את סדרת המוצרים המטפחת את השיער בשלושה שלבים: ניקוי, ריכוך והזנה, שיעניקו תוצאה סופית – שיער חזק ומלא ברק. הסדרה כוללת את השמפו, המרכך וקרם הלחות המוכרים והאהובים של פנטן, ועכשיו מצטרפות אליהן גם 5 מסיכות חדשות. 

פנטן גאה להשיק בישראל סדרת מסיכות חדשה בעלת טכנולוגיה מתקדמת המכילה הרכב עשיר של חומצות אמינו-S ופרו ויטמינים. סדרת המסכות החדשה פותחה במיוחד כדי לחדור לעומק השערה, להזין אותה ולהעשירה בלחות. במסכות רכיבים מיוחדים המסייעים להפחתת שבירה, השבת ברק וזוהר לשיער, הגנה על שיער צבוע מפני נזקים עתידיים והשבת הלחות והמראה החזק לשיער.

צרכניות פנטן יוכלו לבחור בין חמש מסיכות על פי סוג השיער וצרכיו: מסיכת ברק; מסיכה לחיזוק סיב השערה והפחתת שבירה מסיכת הזנה עם לחות מוגברת; מסיכת טריפל אמינו לשיקום מיידי; מסיכה אינטנסיבית לצבע מלא חיים.

למי מיועדות מסיכות השיער?

שיער בריא - המרכיב החשוב של שיער יפה היא שכבה קרנית מטופלת היטב. שימי לב עד כמה קווצת השיער הזו חלקה. היא מוקפת בשכבה קרנית שלמה ולא פגועה. השימוש במסיכות השיער של פנטן יסייעו לך בהגנה מפני נזקים כדי שתמשיכי לקבל מחמאות- אפילו יותר מהרגיל.

שיער בעל נזקים מסירוק, עיצוב וצביעה - סירוק ועיצוב גורמים להתרוממות השכבה הקרנית, קצוות מפוצלים ובסופו של דבר לשבירתה. ללא השכבה הקרנית, קווצות השיער פגיעות מאוד. שקמי את הנזקים ומנעי נזקים עתידיים עם המסיכות של פנטן. תחושי בהבדל מיד.

שיער בעל מראה דהוי וחסר חיים - מראה שיער דהוי יכול להיגרם מהתפצלות השערה, משחיקה, חשיפה והיחלשות של גזע השערה. מסיכות פנטן יצפו את את השערה במעטה מגונן ויעניקו לה מראה שיער זוהר ובריא.

ד"ר פראוקה נויסר, המדענית הראשית של פנטן, מסבירה: "נשים רבות חושבות כי מצב השיער לא ניתן לשינוי בניגוד לעור המחדש את עצמו. אך העובדה היא שניתן לשנות באופן משמעותי את איכות ומראה השיער בעזרת שימוש במוצרים הנכונים ובשיטת שלושת שלבים החיוניים לטיפול בשיער: ניקוי, ריכוך ושיקום. השימוש בשמפו, מרכך, מסיכה וקרם לחות של פנטן עם נוסחת האמינו S נועדו להביא לתוצאות הרצויות כמערכת שלמה אחת"

להשיג בכל רשתות השיווק. מחיר מקסימלי מומלץ  לצרכן שמפו ומרכך 400 מ"ל – 23.99 ש"ח, מסכה 200 מ"ל 29.99 ש"ח, ובשלל מבצעים בחנויות. 
 
 
 
 

איך להשיג שיער חזק?

אמצי את שגרת שלושת השלבים של פנטן לבריאות השיער ודבר לא ימנע ממך ליהנות  ממראה שיער חזק 

שלב ראשון: ניקוי - שמפו

ניקוי השיער חשוב להסרת לכלוך וחומרי עיצוב. משקעים אלה מגדילים את רמת החיכוך המובילה לנזק לשיער ובסופו של דבר להיחלשותו. 

שלב שני: ריכוך - קונדישינר

ההזנה של הקונדישינר נועדה לספק את הטיפוח וההגנה הבסיסיים השומרים על שיער גמיש וקל לסירוק. הקונדישינר מגן על השיער מפני הנזק שגורמת הברשת השיער, ייבוש השיער והחיכוך שגורמים חומרי העיצוב. 

שלב שלישי: שיקום ממוקד

מסכת השיער מעניקה טיפוח אינטנסיבי המסייע בתיקון נזקים ומניעת שבירה. יש להשתמש בטיפול זה כפעם או פעמיים בשבוע באופן קבוע. אם השיער פגום, יש להקפיד להשתמש בטיפול האינטנסיבי לעתים קרובות יותר.