יום חמישי י"ז בניסן תשפ"ד 25/04/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

נגב ודיסני חתמו על הסכם זכיון מיוחד

נגב ודיסני חתמו על הסכם זכיון מיוחד

הסכם אסטרטגי לקבוצת נגב : חברת 'דיסני' העולמית וקבוצת 'נגב' חתמו על הסכם זיכיון לייצור והפצה של קולקציות אריחים. הקולקציה החדשה תהיה בהשראת מותגי דיסני הקלאסיים

איתמר רוזן ב' בניסן תש"ע - 17/03/2010 13:44
קבוצת 'נגב', שהכריזה השנה על מהפיכת העיצוב בזכות טכנולוגיית ה- NOVO IMAGINE הבלעדית, חתמה על הסכם זיכיון עם חברת 'דיסני' העולמית לייצור קולקציות אריחים בהשראת הדמויות והסיפורים האהובים של דיסני. ההסכם מהווה פריצת דרך עיצובית, והופך את דמויות דיסני למוטיב עיצובי השראתי. הקולקציות החדשות ישווקו בלעדית על ידי נגב בישראל ובמדינות צפון אמריקה כשצפי המכירות גבוה, לאור הפולאריות הרבה של הדמויות במרוצת השנים.

קולקציית האריחים החדשה שתוצג בחנויות החברה החל מהחודש, מכניסה את העולם המעוצב והססגוני של  דמויות חברת דיסני הקלאסיים המוכרים, ומאפשרת להעניק לחלל מוטיבים צבעוניים ונעימים מעולם הילדים לצד עיצוב מודרני ועשיר.

לדברי אבי מוטולה, מנכ"ל קבוצת נגב "ההסכם הינו הבעת אמון של גוף ענק כחברת דיסני בטכנולוגיה של 'נגב'  שהינה פורצת דרך בתחומה. עולם הדמיון המפותח של דיסני, פותח דלת חדשה לעולם עיצובי מדהים שטרם נראה עד כה."

האריחים מגיעים במידות 20\50-לאריחי קיר ו-45\45 לאריחי ריצוף, בעיצוב ייחודי של גוונים, עמוקים ואיכותיים בהשראת המוטיבים והדמויות מעולמו של דיסני. קולקציית האריחים מותאמת לכל גיל ומיוצרת בטכנולוגיה הייחודית ה- NOVO IMAGINE במפעל החדשני של 'נגב' בירוחם, המצטיין ברמת מחזור גבוהה ונחשב לאקולוגי וידידותי לסביבה .

  []
|
  []