יום שישי י"ט באדר ב תשפ"ד 29/03/2024
חפש
  • טורקיה על המשט: תקרית בין ידידות

    דיפלומטים טורקיים שהגיעו לוושינגטון הסבירו, כי טורקיה תמשיך לנהל יחסים דיפלומטים קרובים עם ישראל, וכי היא רואה את תקרית המשט כ"תקרית בין ידידות". ההבהרה מגיעה על רקע אזהרתו של אובמה לארדואן

    להמשך...

בראי היום

  • חג הסוכות

    Nati Shohat

    חג הסוכות משופע במצוות רבות, מצוות סוכה מצוות ארבעת המינים ומצוות שמחת החג, מצוות חג זה חביבות ביותר על עם ישראל שמזיל מאונו והונו לקיים את מצוות החג בהידור.

    למאמר המלא...

מקומון

  • מי מתנכל למשרד התברואה?

    שמואל בן ישי - חדשות 24

    גורמים עוינים הציתו אש זדונית שכילתה את משרד אגף התברואה בעיריית ירושלים. המשטרה בודקת את הקשר בין המקרה למקרי האלימות האחרים שנראו בימים האחרונים בירושלים

    לכתבה המלאה...

נסיונות

  • וויתרתם? תקבלו

    לכתבה המלאה...

מקום ואתר

  • הכל אודות ים המוות

    Yechiel

    בימים האחרונים מנפץ מד"א את התובנה, לפיה אי אפשר לטבוע בים המלח, בגלל הציפה שבו. מסתבר שהסיבות לטביעה בו הן אחרות לגמרי, ורק השנה מת בו אדם אחד. יחיאל בראון מספר הכל אודות הקבר הכי נמוך בעולם. מרתק

    לכתבה המלאה...

הצטרף לרשימת תפוצה

נא הכנס מייל תקני
הרשם
הצטרפותכם לרשימת התפוצה – לכבוד היא לנו, בקרוב יחד עם השקתה של מערכת העדכונים והמידע תעודכנו יחד עם עשרות אלפי המצטרפים שנרשמו כבר.
בברכה מערכת 'עולם התורה'

פורים: שינויים בתח"צ בבני ברק

פורים: שינויים בתח"צ בבני ברק

תושבי בני ברק כבר רגילים לשינויים בתנועה ביום הפורים. להלן העדכונים לגבי פורים ה'תש"ע מכוניות מעורבבובת בפיח אוטובוסים, זה בערך מהשנתקל בו מי שנזקק לשירותי תח"צ בפורים. השנה זה לא הולך להיות כך. להלן: התארגנות 'דן' לחג הפקוק. שינויים

איתמר רוזן, י"א באדר תש"ע - 25/02/2010 15:03
בכל שנה בפורים, ניכרת תנועה ערה של חוגגים, המתבטאת בעומסי תנועה כבדים ופקקים רבים, המתרכזים בעורקי תחבורה ראשיים. כדי למנוע את העומסים הצפויים, מודיעה חברת דן, כי בימים אלו נערכים מספר  שינויים בפעילות קווי האוטובוסים. 

לצורך הצלחת המערך, התגייסה מחלקת תכנון ותנועה בדן להתאים את שירותי החברה בכפוף לדרישות.
במהלך פגישות היערכות שנערכו בין נציגי חברת דן לבין הרב חנוך זיידמן, מנהל אגף תשתיות ופיתוח בעיריית בני ברק, סוכם על שורה של שינויים בתחבורה הפנימית והבינעירונית.

בהתאם לכך , בקווים הפנימיים יחולו השינויים הבאים:

במהלך ליל פורים: משטרת ישראל, תגביל את רחוב ר' עקיבא לכיוון חד סטרי בלבד, ותסגור לתנועה את רחוב חזון איש ורחוב עזרא.
לפיכך, החל מ7:30 בערב, הקווים הפנימיים ייסעו ברבי עקיבא במסלול ישר לכיוון אהרונוביץ בלבד, ללא פניות לרחוב חזון איש וכדומה.
בהמשך, יפנו ימינה ברחוב אהרונוביץ לכיוון צומת קוקה קולה והיציאה מהעיר, או שמאלה לכיוון ז'בוטינסקי.
בכיוון ההפוך: היות ורח' רבי עקיבא יהיה חד סטרי, הקווים ייסעו לאורך רחוב אהרונוביץ בלבד במסלול ישר לכיוון ז'בוטינסקי. 

במהלך יום פורים: הצירים יפתחו לתנועה שוטפת, ומסלולי הקווים ייסעו ללא שינוי, אלא אם יתכנו שינויים בהתאם לצרכים.

בקווים הבינעירוניים: לאחר אישור משרד התחבורה, קו "400" מבני ברק לירושלים יבוטל בתחומי העיר בני ברק, ולעומתו, קו "402" מבני ברק לירושלים יקלוט נוסעים רק בשתי תחנות איסוף- האחת ברחוב חזון איש בסמוך למגדל המים וממנה ישירות לרמת-גן ומשם לכביש "גהה", והשנייה מרחוב חשב-סופר לכיוון רח' סוקולוב לעבר כביש "גהה".
חשוב להדגיש, כי מעבר לשתי התחנות שצוינו, כל התחנות הרגילות מבוטלות בפורים.

מחברת דן נמסר, כי לצורך ייעול המערך יוצבו בשטח סדרנים  ופקחים שיפקחו על תפקוד הקווים ויפעלו להסדרת התנועה כראוי לאורך הצירים.